Terug naar overzicht
Hejj mieke.. Je bent ook al vroeg in de weer voor de trouw..Zo was ik ook hoewel ik nog niet echt iets had vastgelegt. Misschien moet je binnenkort eens kijken voor een trouwjurk?wij trouwen dus in maart volgend jaar en ik ben eens gaan kijken voor men kleedje zo'n jaar voordien en nu ik ben niet super dik maar ook niet mager en ik kon niet in die kleedjes van in de winkel dus moeten ze mijn kleed bestellen en die komt nu pas binnen in November dus dit is wel nog ff wachten hé.. Kunnen jullie het wettelijk huwelijk al vast leggen?pff hier in brugge is het maar 6 maand op voorhand :( groetjes jamie x
vergeet je dj niet, deze kun je best ook ruim op voorhand vastleggen. vraag eens na bij de zaal of ze daar met een vaste dj werken of dat ze suggesties kunnen doen...
Goed idee Cindy!!!! Daarvoor gaan we ook eens moeten kijken. Wie kwaliteit wil, moet er vroeg bij zijn hé @jamie: die man van de gemeente zei dat het geen probleem is. Ikke blij natuurlijk Voor mijn jurk ga ik nog proberen op mijn tanden te bijten tot oktober/november omdat dan de nieuwe collectie uitkomt zeggen ze:-)
Hey Mieke, wij trouwen ongeveer een maand voor jullie... We zitten ongeveer even ver als jullie, maar wij hebben wel al vervoer en DJ en lunchlocatie... Ik krijg m'n kleed van mijn mama en we gaan kijken in juli/ augustus.. Ben wel eens benieuwd om zo'n kleed te passen, kan mezelf totaal niet voorstellen in zo'n kleed... Groetjes, Nathalie
Hej Mieke, wij trouwen op 18.08.2012 en zijn op 27.06.2011 al een jaar verloofd. Mijn vriend heeft me vorig jaar al ten huwelijk gevraagd omdat ik dit jaar en volgend jaar nog mijn masteropleiding aan unief afwerk... Hij vond het belangrijk dat ik zonder stress naar onze dag kan toeleven en dat we alles rustig kunnen beslissen en plannen. Onze feestzaal ligt dan ook al van vorige zomer vast ;) We hadden die datum in ons hoofd omwille van de speciale betekenis die deze dag heeft voor ons en als je een huwelijk in de zomer wilt, moet je er vroeg bij zijn hé ;) De fotograaf hebben we begin dit jaar op een trouwbeurs vastgelegd omdat we per se deze fotograaf wilden en dat er een extra geschenkje aan vast hing ;) Samen met onze fotograaf gaan we dit jaar op 27.06 een verlovingsreportage doen voor de uitnodigingen e.d. We zijn allebei zomermensen en mijn verloofd had een fantastisch idee voor de uitnodigingen. Als het slecht weer is op 27.06 hebben we nog de hele zomer tijd om enkele nieuwe pogingen te doen! Als je een speciaal idee hebt voor je uitnodiging dan begin je daar best vroeg mee omdat de fotograaf/ontwerper wel eventjes nodig heeft en liever niet rusht! Onze ceremoniemeesters hebben we ook deze winter al vastgelegd. Aangezien we op een zaterdag trouwen, komt dit jonge koppel graag samen onze dag in goede banen leiden. Ook onze DJ hebben we onlangs vastgelegd: wij werken met een bedrijf die op basis van een vragenlijst naar je voorkeur en je gastensamenstelling een DJ van zijn team voor jou selecteert: en wij hebben een vrouw! Ik vind het eigenlijk wel speciaal en spannend! We staan ook al op de kerkagenda in de kerk van mijn keuze. In het voorjaar zullen we daar uitgenodigd worden om enkele dingen te bespreken. Voor de rest zit ik nu te tobben over ons vervoer... We zouden liever geen bus nemen omdat de zus van mijn verloofde in een bus getrouwd is én omdat we geen al te grote suite hebben: hij heeft één zus en ik ben enig kind... Hij heeft geen grootouders meer en ik nog één grootmoeder en de pleegmoeder van mijn vader (die een hele dag suite niet aan kan). Een limousine zou perfect zijn, maar de Belgische wet verbiedt het om met meer dan 8 mensen in een limousine te zitten, ook al is er plaats voor 12 mensen... Ik zal in december-januari op zoek gaan naar een bruidsjurk, dat is vrij standaard: een grote zes maand op voorhand. Ik ben ook vrij vastberaden: als ik iets mooi vind, zal ik geen uren staan twijfelen ;) Alvast succes! Liefs, Ylenia