Terug naar overzicht
een kopietje bekomen bij gemeente en hem persoonlijk bezorgen?
Een bewijs van het doopsel moet bij ons gehaald worden bij de pastoor waar je gedoopt bent... Nu weten we heel zeker dat hij laatste keer gezegd heeft: dat van u hebben we ontvangen, maar dat van uw aanstaande man nog niet. Mijn vriend is nog eens erna geweest en dan zei hij: ik heb uw bewijs ook ontvangen.... En nu vandaag: sorry dat van u heb ik nog niet gekregen...
Hopelijk komt het nog in orde!!
Hey, Als je ouders gehuwd zijn voor de kerk staat in hun trouwboekje normaal ook jou doopsel bewijs ingeschreven... Ik hoop dat jullie het in orde krijgen!! Kga mé duimenVeel groetjes Ellen
Bij ons regelde de pastoor dat allemaal zelf! We moesten idd het trouwboekje van onze ouders meenemen, omdat daar de gegevens van het doopsel instaan en voor de rest deed die dat allemaal zelf!
De pastoor gaat dit hier normaal regelen,wij zijn gisteren op ondertrouw geweest en toen heeft hij de gegevens van onze ouders en onze geboortedatum en plaats gevraagd en waar we gedoopt zijn dat hij dit allemaal kan opvragen Vind het wel straf van hem dat hij dit nu nog maar laat weten zo 2dagen voor de trouw kom zot denk ik