Terug naar overzicht
hehe, spannend eh!! zo die nege brrrrrrrrrrrrrrrr nog te doen: -bevestiging mail wijnkeuze - lintjes voor auto knippen -speech afdrukken - tafellijst afdrukken - eerste hulp klaarmaken - kleed afhalen - gadgets voor tafel kopen laatste week taakjes, vermits ik vanaf maandag verlof heb... ik hoop echt mee voor weer... tot nu zaterdag zie het er nie goe uit,mja al de rege enkou die er nu is, kan er de 18e al nie meer zijn zeker liefs
Ohja de speech moeten wij ook nog drukken. Hij is wel al klaar, maarja zonder papier zou er nogal veel euhm euhm gezegd worden denk ik Mijn kleedje hangt alvan 28 mei bij mijn ouders, dus daar hoef ik niet meer voor te gaan. Ik moet nog tem volgende woensdag werken. Donderdag en vrijdag zal het dus kuisdag worden thuis .
Alvast heel veel succes Ineke en Evy en geniet van jullie laatste voorbereidingen en vooral van jullie grote dag!!!! Ik verlang ook al naar het cijfer 9 op mijn teller nu staat hij op 394 veel groetjes
hey Ineke, Wij hebben nog gee openingsdans, die moeten we ook nog zoeken! Verder is alles ongeveer in orde denk ik. Maar de zenuwen komen wel op hoor, amai! Nu maar duimen voor mooi weer!!!