Nu Online
Momenteel zijn er 297 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog maar 1 cijfertje op de teller!

8-6-2011 9:30:11
Dag bruidjes

Sinds vandaag staat er nog maar één cijfertje op mijn teller, het begint dus echt wel af te korten en toch heb ik nog wat werk te doen: (wat ik ook een groot deel aan mezelf te danken heb).

* Zo waren onze misboekjes af en ben ik beginnen twijfelen over het voorblad. Ik vond dit niet meer zo geslaagd en heb mijn collega aangesproken om een nieuw ontwerp te maken met een tekenprogramma. Al de voorbladen van onze misboekjes (80 stuks) moeten dus opnieuw afgedrukt worden en dan terug geniet worden.
* Inhoud van de menu's nog drukken. Documentje staat wel klaar op de PC, maar ik moet nog wachten op de menu's zelf want die zouden vandaag pas toekomen.
* De kaartjes (met foto van ons twee) die worden overhandigd als de gasten toekomen met het tafelnummer
* De doos voor onze feestviltjes nog inpakken
* Cadeautjes voor de ouders nog inpakken
* Gastenlijst voor de feestzaal finaliseren
* Openingsdans nog definitief kiezen

Ik hoop dit alles tegen eind dit weekend in orde te hebben zodat ik de laatste week nog rustig kan genieten en aftellen tot 18/06.

Wat moeten de andere 18 juni bruidjes nog allemaal doen?

Hopelijk doet het weer nog een beetje haar best voor volgende week zaterdag!

Ineke
18-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 421

evy
18-6-2011
 Meld misbruik8-6-2011 9:34:13

hehe, spannend eh!!
zo die nege brrrrrrrrrrrrrrrr

nog te doen:

-bevestiging mail wijnkeuze
- lintjes voor auto knippen
-speech afdrukken
- tafellijst afdrukken
- eerste hulp klaarmaken
- kleed afhalen
- gadgets voor tafel kopen

laatste week taakjes, vermits ik vanaf maandag verlof heb...

ik hoop echt mee voor weer... tot nu zaterdag zie het er nie goe uit,mja al de rege enkou die er nu is, kan er de 18e al nie meer zijn zeker

liefs

Ineke
18-6-2011
 Meld misbruik8-6-2011 9:40:06

Ohja de speech moeten wij ook nog drukken. Hij is wel al klaar, maarja zonder papier zou er nogal veel euhm euhm gezegd worden denk ik

Mijn kleedje hangt alvan 28 mei bij mijn ouders, dus daar hoef ik niet meer voor te gaan.

Ik moet nog tem volgende woensdag werken. Donderdag en vrijdag zal het dus kuisdag worden thuis .

mieke
7-7-2012
 Meld misbruik8-6-2011 11:18:06

Alvast heel veel succes Ineke en Evy en geniet van jullie laatste voorbereidingen en vooral van jullie grote dag!!!! Ik verlang ook al naar het cijfer 9 op mijn teller nu staat hij op 394

veel groetjes

karen
31-5-2011
 Meld misbruik8-6-2011 16:38:01

hey Ineke,
Wij hebben nog gee openingsdans, die moeten we ook nog zoeken!
Verder is alles ongeveer in orde denk ik. Maar de zenuwen komen wel op hoor, amai!

Nu maar duimen voor mooi weer!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...