TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ci
13-9-2013
|
8-6-2011 10:54:45
Zeker doen dan. Als jij je er makkelijker mee voelt, waarom niet?
Je kan eventueel nadien je trouwkleed terug aandoen. Of kijk eens in de bruidswinkel of ze er geen leuk korter rokje hebben om dat bijvb aan te doen bij je top (indien 2delige bruidsjurk)
|
|
Annelies
7-8-2010
|
8-6-2011 11:31:03
Hallo, Als jij je hier beter bij voelt moet je dat zeker doen! Persoonlijk vind ik het een beetje spijtig van het kleed. Tijdens de openingsdans kijkt iedereen naar jullie als koppel, dat is een van de momenten dat je moet stralen als bruidje (niet dat je dat in een ander kleedje niet doet, maar het is anders...). Voor de sleep, als je deze hebt, zijn er altijd oplossingen, ik denk niet dat het slagen van de openingsdans daarvan afhangt. Zeker niet als jullie al jaren dansen. Wij volgen ook al 6 jaar dansles en het idee van een ander kleedje voor de openingsdans (rumba + argentijse tango) heeft ook door mijn hoofd gespookt want waar ga je in godsnaam met die sleep naartoe, maar ik heb het niet gedaan omdat ik om mijn "trouw"dag enkel mijn "trouw"jurk wou dragen. Ik heb dan mijn hele sleep onder mijn kleedje in gespeld en ben tot nu toe nog altijd supercontent dat ik niet van kleedje gewisseld heb. Zeker als ik de video en foto's bekijk... Mijn trouwkleedje zat op zich ook wel heel comfortabel, ik heb geen seconde last gehad. Maar ik kan het wel begrijpen dat je voor je zwangerschap een iets gemakkelijker kleedje wilt aandoen... je moet in ieder geval doen waar je je goed bij voelt! Succes! Groetjes Annelies
|
|
Leen
28-5-2011
|
8-6-2011 11:58:08
Ik heb hier ook over nagedacht omdat mijn kleed toch een behoorlijke sleep had.
Ik ben snel van het gedacht afgestapt omdat... je trouwkleed draagt toch een behoorlijke kostprijs met zich mee, je kan dit maar één dag aandoen, dan moet je er ook de volle 100 % van nemen!
|
|
Ci
13-9-2013
|
8-6-2011 12:01:53
Of kan je misschien niet de onderkant van je jurk laten opspelden naar binnen toe voor de dans? (zo met knoopjes en lussen, dat zie je niet als je kleed losthangt)
Ik zou de situatie eens uitleggen in de bruidswinkel, misschien hebben zij wel praktische oplossingen
|
|
Els
11-6-2011
|
8-6-2011 12:24:03
Ja heb dus dezelfde bedenkingen als jullie. Vind het persoonlijk ook spijtig van mn trouwkleed, het zit op zich wel super!! en er worden lussen voorzien om de sleep op te spelden.Normaal moet bewegen dan geen enkel probleem zijn.Zal het toch maar bij mijn trouwkleed houden denk ik. Vind ook geen mooi kleedje om in te wisselen dus.
Bedankt voor jullie reactie!!!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|