Terug naar overzicht
Van welke regio ben je? Wij hebben onze balonnen in Noord-Limburg gehaald, niet duur en zeeeeeer mooi!
Wij hebben onze ballonnen in Grobbendonk besteld. Bij balloon projects. Uiteindelijk valt de prijs goed mee en zijn ze al gevuld met helium. Veel gemakkelijker en zelf geen werk aan. Als het nodig is doen ze er nog een product bij in om ze langer te laten vliegen en dit heeft geen meerprijs. De mensen zijn er vorig jaar maar mee gestart en doen dit in bijberoep. Valt allemaal echt heel goed mee. Geen problemen.
Ben hier ook wel eens benieuwd naar. Deze topic ga ik dus zeker volgend.@Leen: waar in Noord-Limburg heb je jullie ballonnen gehaald en hebben die toevallig een website?
Jah Leen, ik ben ook opzoek naar ballonnen!! xx
Ik ben van Antwerpen, dus Limburg is mss een beetje ver ;-)
Wij hebben ook besteld bij Balloonies in Grobbendonk. Ik vind ze wel schappelijk van prijs...
Hey blondie, gewoon op gouden gids zoeken naar kadowinkels. Die verkopen meestal ook ballonnendecoraties en zo. Ik heb er ook eens voor geïnformeerd, zo'n Heliumfles. Is alleen interessant als je die fles op 1 dag leegt, want je betaalt de helium en dan ook nog huur per dag denk ik... Ik kan ook wel eens informeren bij die balonnenwinkel vlak bij mij? Dan laat ik je weten hoeveel het daar kost en kan ik ze eventueel meebrengen? groetjes van lollige....... ;-)
ah kijk, die winkel ni ver van mij heeft een site... http://www.balloonwarehouse.be/v2/ lalalalalalaaaaaaaaaaaaa ;-)
Hahahahaha Leentje, you funny dress ;-) Thx hon, k zal eens kijken!
Hey ellen, we hebben juist onze heliumflessen aangekregen. Is een goed en makkelijk systeem. Ik heb ook wat prijzen vergeleken en ze waren bij de goedkoopste. Ook goed uitgelegd hoeveel je nodig hebt naargelang de grootte van de ballonnen.www.defeestkoe.be
sorry het is gewoon www.feestkoe.be bij bruiloft, 2de pagina ten einde , btw:snelle levering
www.kadooken.be Zij komen leveren enzo...
Wij hadden de onze gehaald bij Drukkerij Boonen in Hamont... Perfect in orde!
Hallo, Wij hebben onze helium besteld in aarschot bij de joker shop, we betalen 60 euro voor een fles voor het vullen van een ballon van 120 a 150 stuks, de huur is voor veertien dagen en de ontspanner is erbij voor dit bedrag... Ballonnen heb ik bij Ava gehaald... Succes nog met alles..Chrisje