Terug naar overzicht
Hoi Renske, Op vistaprint kan je ook per overschrijving betalen hoor! Ik heb ook geen kredietkaart en ik bestel altijd via vistaprint, ook voor mijn bedrijf.Als je naar de kassa gaat en dan afrekenen, dan kan je aanvinken of je per visa/mastercard of per paypal, of per overschrijving wil betalen... Als je onderaan hun site kijkt, zie je ook het volgende: Beveiligde betaling: Visa - Mastercard - Paypal - Overschrijving Het duurt echter enkele dagen tussen dat je je overschrijving gedaan hebt en dat je een e-mail krijgt met bevestiging van betaling. Omdat ze dat moeten verwerken in hun administratie natuurlijk. Maar eenmaal ze uw betaling gekregen hebben, beginnen ze te drukken. Dus zeker doen! Groetjes,Filipa
tnx filipa maar hier bij mij staat niets van overschrijving :-( raar :-s
Hoi Renske, Dat is inderdaad raar... Ik heb vorige week nog betaald per overschrijving... Van waar ben je? Kan ik je misschien helpen? Groetjes,Filipa
Hoi Renske, ik ben hier terug... Je bent toch op vistaprint.be eh? Ik heb net gekeken en als ik op kassa klik, dan krijg ik het volgende: Gelieve een betalingsmethode te selecterenIk betaal met creditkaartVoer uw creditkaartnummer inSelecteer de vervaldatumBewaar mijn betalingsgegevens zodat ik in de toekomst makkelijker en sneller aankopen kan doenBetaal met PayPal ExpressMeer informatie over PayPal ExpressBetaal met bancaire overschrijving Neem anders eens contact op met de klantendienst?Groetjes,Filipa
ben van de kempen in herentals. waar ik juist aan dacht onze ballonen ga ik mss bij la sorpressa doen mss dat ze daar het ook doen maar denk ik niet ik ga straks na het werk bij vistaprint toch nog eens kijken en ander mailtje sture :-(
Bij carta rosa kan je ook spandoeken maken en Kim, die een tijdje terug getrouwd is, heeft op het forum hier ook een aanbod gedaan om banners te maken. Misschien eens het bericht opzoeken? Succes
Hey renske, ik heb ook al veel besteld bij vistaprint en altijd met overschrijving hoor !!
Wat hebben jullie zoal besteld bij vistaprint?
Ik heb besteld bij cartarosa en vandaag is het verzonden... spannend! Veel groetjes
oke ik ga zodadelijk eens terug men creatie bekijken op vistaprint.be en als het nog steeds niet gaat dan stuur ik er toch eens een mailtje naartoe :-) en anders via carta rosa zeker :-( toch iedereen mercitjes hé grtz renske
@Renze, ik weet op vistaprint.com kan je niet betalen met overschrijven op vistaprint.BE lukt dit wel dus even kijken of je wel op de juiste website van vistaprint bezig bent
ziezo het is goed gekomen na 2keer mijn bestelling nog eens te doen stond het er eindelijk bij woehoe !!!!! allemaal mercitjes ;-)