Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

spandoek

8-6-2011 12:34:30
hoi ik zou graag een spandoek hebben met een prent van onze uitnodiging maar de site vanwaar wij onze kaarten bestelt hebben maken geen spandoeken.
nu was ik via vistaprint op 1 gekomen maar je kan daar enkel met visa en master card betalen wat ik niet heb want mijn bankkaart is enkel maestro..
als ik via google ga kom ik enkel op site's met een veel te grote afmeting of niet de perfecte afbeelding ofzo en waar ik ook niet onze uitnodinging op krijg :-(

iemand nog een goede site waar ik eens kan piepen ?

grtz renske

renske
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 796

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik8-6-2011 12:39:08

Hoi Renske,

Op vistaprint kan je ook per overschrijving betalen hoor! Ik heb ook geen kredietkaart en ik bestel altijd via vistaprint, ook voor mijn bedrijf.
Als je naar de kassa gaat en dan afrekenen, dan kan je aanvinken of je per visa/mastercard of per paypal, of per overschrijving wil betalen...
Als je onderaan hun site kijkt, zie je ook het volgende:

Beveiligde betaling: Visa - Mastercard - Paypal - Overschrijving

Het duurt echter enkele dagen tussen dat je je overschrijving gedaan hebt en dat je een e-mail krijgt met bevestiging van betaling. Omdat ze dat moeten verwerken in hun administratie natuurlijk. Maar eenmaal ze uw betaling gekregen hebben, beginnen ze te drukken. Dus zeker doen!

Groetjes,
Filipa

renske
12-8-2011
 Meld misbruik8-6-2011 12:51:19

tnx filipa maar hier bij mij staat niets van overschrijving :-(
raar :-s

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik8-6-2011 12:58:24

Hoi Renske,

Dat is inderdaad raar... Ik heb vorige week nog betaald per overschrijving...
Van waar ben je? Kan ik je misschien helpen?

Groetjes,
Filipa

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik8-6-2011 13:01:46

Hoi Renske, ik ben hier terug...

Je bent toch op vistaprint.be eh?
Ik heb net gekeken en als ik op kassa klik, dan krijg ik het volgende:

Gelieve een betalingsmethode te selecteren
Ik betaal met creditkaart
Voer uw creditkaartnummer in
Selecteer de vervaldatum
Bewaar mijn betalingsgegevens zodat ik in de toekomst makkelijker en sneller aankopen kan doen
Betaal met PayPal Express
Meer informatie over PayPal Express
Betaal met bancaire overschrijving

Neem anders eens contact op met de klantendienst?
Groetjes,
Filipa

renske
12-8-2011
 Meld misbruik8-6-2011 13:02:38

ben van de kempen in herentals.
waar ik juist aan dacht onze ballonen ga ik mss bij la sorpressa doen mss dat ze daar het ook doen maar denk ik niet ik ga straks na het werk bij vistaprint toch nog eens kijken en ander mailtje sture :-(

Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik8-6-2011 13:15:13

Bij carta rosa kan je ook spandoeken maken en Kim, die een tijdje terug getrouwd is, heeft op het forum hier ook een aanbod gedaan om banners te maken. Misschien eens het bericht opzoeken? Succes

Emmy
13-8-2011
 Meld misbruik8-6-2011 15:18:02

Hey renske,

ik heb ook al veel besteld bij vistaprint en altijd met overschrijving hoor !!

Widiii
17-9-2011
 Meld misbruik8-6-2011 15:48:30

Wat hebben jullie zoal besteld bij vistaprint?

Elke
9-7-2011
 Meld misbruik8-6-2011 18:40:41

Ik heb besteld bij cartarosa en vandaag is het verzonden... spannend!

Veel groetjes

renske
12-8-2011
 Meld misbruik8-6-2011 21:03:03

oke ik ga zodadelijk eens terug men creatie bekijken op vistaprint.be en als het nog steeds niet gaat dan stuur ik er toch eens een mailtje naartoe :-) en anders via carta rosa zeker :-(
toch iedereen mercitjes hé

grtz renske

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik8-6-2011 21:22:26

@Renze,
ik weet op vistaprint.com kan je niet betalen met overschrijven op vistaprint.BE lukt dit wel dus even kijken of je wel op de juiste website van vistaprint bezig bent

renske
12-8-2011
 Meld misbruik8-6-2011 22:06:50

ziezo het is goed gekomen na 2keer mijn bestelling nog eens te doen stond het er eindelijk bij woehoe !!!!! allemaal mercitjes ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...