Terug naar overzicht
Zouden jullie het naar mij ook willen sturen? stephanie_raaymakers@hotmail.com
Mn email adres is anneliesdezeure@yahoo.com
Dames, ik heb jullie mijn misboekje doorgestuurd :) Hou het een beetje voor jullie zelf, als er mensen het willen mogen ze het gerust vragen! x Ulrike
Zouden jullie het naar mij ook willen sturen? Wil wat inspiratie opdoen. Heb wel nog veel tijd om eentje in elkaar te steken maar wil graag al wat ideeen verzamelen. valeke_21@msn.com
het mijne is verzonden naar jullieveel plezier ermee groetjes
Zou er iemand mij ook een voorbeeldje willen doorsturen? jili.de.weyer@gmail.com ik heb nog even te gaan voor wij gaan trouwen.. maar ik ben er toch graag op tijd bij :-) en inspiratie opdoen kan nooit geen kwaad! Thanx
Kan jullie pastoor niet enkele voorbeelden meegeven? Wij hebben 3 misboekjes meegekregen, anders is het inderdaad niet simpel om er zomaar aan te beginnen.
Hallo iedereen, Blij dat ik niet alleen ben die aan het brainstormen is over de misboekjes.Wil iemand me ook een voorbeeld doorsturen? Alvast bedankt.
Sorry ben er niet helemaal bij(Een mens zou al eens iets vergeten hé)minicooper82@hotmail.com
Hallo iedereen, Ook ik ben bezig met het bijeen rapen voor ideeën van een misboekje.Wil iemand een boekje doorsturen zodat ik wat ideetjes kan opdoen?Handige websites zijn ook altijd welkom! Bedankt! veravandeweyer@hotmail.com
Mij mag je ook nog altijd voorbeelden doorsturen ! anneliesdezeure@yahoo.com
http://sint-paulusparochie.be/scharniermomenten/huwen_v... dit is wel een handige richtlijn om het misboekje samen te stellen! succes met de voorbereidingen allemaal, vanaf vandaag ga ik me ook op het misboekje smijten!
Bij ons organiseren ze drie keer per jaar een namiddag rond de huwelijksviering. Wij zijn gisteren geweest en het was een vruchtbare namiddag.We kregen eerst uitleg over hoe we onze misviering moesten opstellen en waar we moesten opletten. En dan kregen we tijd om aan de slag te gaan. We kregen een heleboel materiaal ter beschikking: voorbeeld boekjes, mappen met teksten per thema en per onderdeel van de misviering. Als je zoiets kan doen, het is echt een aanrader.
naar mij mogen jullie ook altijd eens doorsturen wil het nu toch maken metalvrouw@hotmail.com