Nu Online
Momenteel zijn er 282 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat ik mij zo afvroeg...

8-6-2011 14:21:03
Wij zouden de dag voor ons huwelijk wat gaan ontspannen in de sauna, brubbelbad en zo. Maar nu was ik mij aan het bedenken, geeft dat dan niet meer kans op pukkels de dag nadien...?

Groetjes,

Tinneke

Tinneke
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 503

Ulrike
28-4-2012
 Meld misbruik8-6-2011 14:28:55

Als je een gevoelige huid hebt zou ik er inderdaad mee opletten!
En anders, goed een lotion smeren 's avonds dat je huid niet volledig uitgedroogd is de dag nadien van de warmte en producten daar!

groetjes

Liza
11-11-2011
 Meld misbruik8-6-2011 15:29:41

Ik ga dit item volgen want ik twijfel ook nog.
Ik had dit beloofd aan mijn vriend om dit te gaan doen, maar ik ga diezelfde dag ook om mij te laten bruin spuiten. Het zal volgens mij geen goed idee zijn om dan in een sauna te kruipen.

Ulrike
28-4-2012
 Meld misbruik8-6-2011 16:13:57

@ Liza: zou ik inderdaad niet doen, al je bruin zal terug weg zijn door de sauna en de jacuzzi!

Jessica

Meld misbruik8-6-2011 17:04:19

Tinneke

Een sauna is net heel goed voor puistjes, je huid is dan in principe helemaal gereinigd. Wrijf ja nadien nog goed in met een bodylotion en dat komt helemaal goed.

@Liza, inderdaad geen goed idee om dan nog een sauna te doen. Je bruin gaat weg zijn zoals Ulrike zei.

Groetjes

Vicky
7-7-2012
 Meld misbruik8-6-2011 17:40:05

Hoi tinneke,

Sorry dat ik via deze weg antwoord op je bericht maar ik kan daar niet rechtstreeks op antwoorden en weet niet hoe ik je een bericht moet verzenden.
Ik heb net mijn afspraak met Jessica van GlitGlam achter de rug. Het was een hele leuke, open en spontane kennismaking. Ik heb dan ook meteen mijn data's vast gelegd. Ik hoorde van haar dat jij haar ook geboekt hebt! Ik denk niet dat je daar spijt van gaat hebben! Ik wens je heel veel succes met je trouw en dan vooral de schmink hé! Maar dat komt nu zeker wel goed!

Groetjes Vicky
PS: Laat me weten hoe je dagje was hé!

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik9-6-2011 18:24:24

Hey Tinneke,

Wij gaan de dag nadien naar de sauna, zondag om te relaxen en te bekomen. Ik zou dat niet kunnen de dag ervoor omdat ik veel te veel zou aan't stressen zijn.

Doei

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...