Terug naar overzicht
Als je een gevoelige huid hebt zou ik er inderdaad mee opletten!En anders, goed een lotion smeren 's avonds dat je huid niet volledig uitgedroogd is de dag nadien van de warmte en producten daar! groetjes
Ik ga dit item volgen want ik twijfel ook nog. Ik had dit beloofd aan mijn vriend om dit te gaan doen, maar ik ga diezelfde dag ook om mij te laten bruin spuiten. Het zal volgens mij geen goed idee zijn om dan in een sauna te kruipen.
@ Liza: zou ik inderdaad niet doen, al je bruin zal terug weg zijn door de sauna en de jacuzzi!
Tinneke Een sauna is net heel goed voor puistjes, je huid is dan in principe helemaal gereinigd. Wrijf ja nadien nog goed in met een bodylotion en dat komt helemaal goed. @Liza, inderdaad geen goed idee om dan nog een sauna te doen. Je bruin gaat weg zijn zoals Ulrike zei. Groetjes
Hoi tinneke, Sorry dat ik via deze weg antwoord op je bericht maar ik kan daar niet rechtstreeks op antwoorden en weet niet hoe ik je een bericht moet verzenden. Ik heb net mijn afspraak met Jessica van GlitGlam achter de rug. Het was een hele leuke, open en spontane kennismaking. Ik heb dan ook meteen mijn data's vast gelegd. Ik hoorde van haar dat jij haar ook geboekt hebt! Ik denk niet dat je daar spijt van gaat hebben! Ik wens je heel veel succes met je trouw en dan vooral de schmink hé! Maar dat komt nu zeker wel goed! Groetjes Vicky PS: Laat me weten hoe je dagje was hé!
Hey Tinneke, Wij gaan de dag nadien naar de sauna, zondag om te relaxen en te bekomen. Ik zou dat niet kunnen de dag ervoor omdat ik veel te veel zou aan't stressen zijn. Doei