Nu Online
Momenteel zijn er 312 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Theo, Videomanie: HOU ER MEE OP!!!

10-5-2006 13:13:43
Theo,

dit is een forum voor bruidjes en bruidegommen die de weg zoeken in het kluwen van bedrijven om van hun dag de mooiste te maken. Wij geven elkaar goede raad en delen onze ervaringen. Hier is geen plaats voor opdringerige bedrijven!

Lieve

Lieve
1-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 350

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik10-5-2006 14:12:40

lieve,

ik vind toch wel dat je een beetje overdrijft .. voor zover ik kan zien heeft Theo enkel gereageerd op een berichtje van iemand die een videograaf zocht?

daar dient dit forum toch voor??? ik zou blij zijn als er iemand reageert op de vraag die ik gesteld zou hebben... ook al is het dan iemand die dat professioneel doet.

Dat je zelf geen reclame moet maken met een eigen berichtje te posten OK, maar als antwoord op een vraag kan dat toch geen kwaad.

Mieke
13/05/06

Theo

Meld misbruik10-5-2006 14:23:33

Dank u wel Skiwi.
Het zijn steeds dezelfde personen die klagen.
Wij vinden dat we mogen reageren als iemand zoekt naar een videograaf.Volgens de concurrentie mogen "alleen zij die hier reclame maken" antwoord geven ?!
Eindelijk eens iemand die het begrepen heeft.
Beste groeten,
Videomanie.

Evy
17-6-2006
 Meld misbruik10-5-2006 15:12:08

Moest iedereen hier zo reclame komen maken op alles wat hier gevraagd wordt zou het mooi worden. Ik denk niet dat ze zo'n reclame willen maar reacties van mensen die zo tevreden zijn dat ze hun cameraman ofzo doorgeven. Ik vind ook dat dit bruidjes en bruidegommen onder elkaar is. We vinden je wel via de gouden gids!

Miet
26-5-2007
 Meld misbruik10-5-2006 15:50:40

Ik veronderstel dat hier, zoals bij alle forums, een moderator is die daarover wel beslissingen zal maken...

Ik zie er eerlijk gezegd ook niet zo het probleem van. Theo zou natuurlijk ook kunnen doen alsof hij een tevreden klant is, dat zou oneerlijk zijn. Maar dat doet hij niet en ik denk dat iedereen wel om kan gaan met een beetje reclame. Dat is het zelfs niet echt. Hij gaf het websadres op en iedereen heeft de vrije keuze daar naar te surfen.

Dit forum stikt van de reclame, ik begrijp de hele heisa dan ook niet zo goed...

Kan deze onzin niet ergens anders uitgevochten worden. Wat al dat geleuter en gezever (van alle partijen overigens) is veel irritanter dan dat beetje "reclameé...

Tina

Meld misbruik10-5-2006 17:48:16

Ik heb er ook niet echt een probleem mee. Moest Theo zich nu overal tussen roeren maar dat doet hij dus niet. Ik vind het het recht van iemand om te reageren dat hij fotograaf of iets dergelijks doet. Zonder opdringerig te zijn uiteraard en ik vind dan niet dat je dat echt als reclame moet aanzien. Uiteindelijk vragen we hier allemaal om info nietwaar. Je kan dat op een forum niet vermijden. iedereen is welkom. Spijtig dat er zo een spel over gemaakt wordt maar ik vind wel dat persoonlijke vetes in privéberichten moeten uitgevochten worden. Dat is dan mijn mening. Groetjes.

Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik10-5-2006 19:40:55

Kindjes kindjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...