Nu Online
Momenteel zijn er 736 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

echt aftellen! nog 9 dagen!

8-6-2011 16:16:18
dag medetrouwers!

Het aftellen is nu toch écht wel begonnen! Ik kan me precies met niets anders meer bezigheouden nu ;-) Nog 9 dagen!

Even een stand van zaken:
- mijn kapsel komt goed. Ik moet wel heel vroeg opstaan, maar ik heb nog een kapper gevonden. Het is even een ritje, maar oke, ik heb het er voor over!
- Een vriendin zal me helpen met mijn make-up, dus dat zal wel in orde komen zeker?
- alle bevestigingen zijn binnen: bijna iedereen komt! zo leuk!
- na lang treuzelen en zoeken is het beslist: het wordt een wit bruidsboeket.
- We hebben ook nog geen openingsdans! Maar ach, wat doet het er toe: een liedje kiezen en we doen wel wat. hoe spontaner, hoe beter! toch?
- Mijn kleed moet ik nog ophalen, pas woensdag! Dat wordt dus nog heel spannend!
- ik moet ook mijn schoenen nog inlopen. ik vrees hier echt voor, want ik heb zo snel pijnlijke voetjes!

En verder heb ik geen idee, of ik niets vergeet... Helpen jullie me even?
We doen geen bedankjes ofzo, dus daar moet ik niet aan denken...

Hoe staat het met jullie zenuwen?

groetjes
Karen

karen
31-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1187

evy
18-6-2011
 Meld misbruik8-6-2011 18:43:18

op van de zenuwen! wil idd ook met niets anders bezig zijn nog 1.5 werken en dan volledig met trouw en men ventje bezig zijn :)

liefs

sophie
18-6-2011
 Meld misbruik8-6-2011 20:10:35

nog geen zenuwen hier. ik moet de bedankjes nog maken, mijn kleed nog een keer gaan passen vrijdag, tafelkaartjes maken, dj bellen en een binnenlocatie zoeken voor de foto's moest het regenen. eigenlijk nog wel wat maar het zal wel in orde komen :-)
veel succes mede bruidjes

fatimma
18-6-2011
 Meld misbruik8-6-2011 20:14:38

hier hetzelfde :) al vrees ik dat ik het de voormiddag van de trouw te rustig ga hebben om 9-u naar de kapper en that's it schminken om 12u (door vriendin) en om 13u komt mijn ventje me halen voor wat foto's en om 14u40 vertrekken we naar de kerk die hier 300 meter van is :D zalig nietwaar valt die auto opeens in panne dan gaan we gewoon te voet!
het enige wat ik nu nog aan het doen ben is mijn misboekjes printen en maandag brengen we alles naar de feestzaal, vandaag nog finaal gesprek met traiteur gehad en dat zou het moeten zijn ohja het belangrijkste nu vrijdag nog om mijn kleed :) tzal kriebelen als het eindelijk in men autootje richting oost vlaanderen hangt :D
succes alvast dames op jullie grote dag en niet vergeten dat we die dag allemaal eens een ster mogen zijn en zullen stralen als geen ander ;)
groetjes
fatimma

Tamara
24-6-2011
 Meld misbruik10-6-2011 11:22:21

hier nog 13 daagjes!
mn kleed heb ik sinds gisteren thuis hangen en het past super!
mn kapsel moet ik nog proberen
make-up is dik inorde :)
bloemen zijn in orde
nu nog een enveloppendoos zoeken
schoenen ben ik druk aan het inlopen (op het werk)
zaterdag het definitieve menu bespreken (beetje laat maar hij had het druk met comunies enzo)
bedankjes zijn voor de helft klaar.

dat is het zowat! maar goed dat ik nog een week verlof voor de trouw heb :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...