Terug naar overzicht
op van de zenuwen! wil idd ook met niets anders bezig zijn nog 1.5 werken en dan volledig met trouw en men ventje bezig zijn :) liefs
nog geen zenuwen hier. ik moet de bedankjes nog maken, mijn kleed nog een keer gaan passen vrijdag, tafelkaartjes maken, dj bellen en een binnenlocatie zoeken voor de foto's moest het regenen. eigenlijk nog wel wat maar het zal wel in orde komen :-) veel succes mede bruidjes
hier hetzelfde :) al vrees ik dat ik het de voormiddag van de trouw te rustig ga hebben om 9-u naar de kapper en that's it schminken om 12u (door vriendin) en om 13u komt mijn ventje me halen voor wat foto's en om 14u40 vertrekken we naar de kerk die hier 300 meter van is :D zalig nietwaar valt die auto opeens in panne dan gaan we gewoon te voet! het enige wat ik nu nog aan het doen ben is mijn misboekjes printen en maandag brengen we alles naar de feestzaal, vandaag nog finaal gesprek met traiteur gehad en dat zou het moeten zijn ohja het belangrijkste nu vrijdag nog om mijn kleed :) tzal kriebelen als het eindelijk in men autootje richting oost vlaanderen hangt :D succes alvast dames op jullie grote dag en niet vergeten dat we die dag allemaal eens een ster mogen zijn en zullen stralen als geen ander ;) groetjes fatimma
hier nog 13 daagjes! mn kleed heb ik sinds gisteren thuis hangen en het past super! mn kapsel moet ik nog proberen make-up is dik inorde :) bloemen zijn in orde nu nog een enveloppendoos zoeken schoenen ben ik druk aan het inlopen (op het werk) zaterdag het definitieve menu bespreken (beetje laat maar hij had het druk met comunies enzo) bedankjes zijn voor de helft klaar. dat is het zowat! maar goed dat ik nog een week verlof voor de trouw heb :)