Terug naar overzicht
Hoi Annelies, Ik heb hier ooit eens een personeelsfeest gehad en wat opvalt is dat de zaal enorm groot is. Jullie hebben dan vast veel gasten? Wij waren toen met een 90-tal mensen en dit was echt te weinig. De DJ van de zaal speelde echt heel leuke muziek, maar de ruimte was te groot om het gevoel van een gezellige dansvloer te creëren. Het eten was héél lekker (wij hadden landenbuffetten) en de DJ draaide goed, ik vind dus alleen dat er voldoende volk moet zijn om de zaal te vullen. Hopelijk ben je er wat mee, Groetjes
Inderdaad de zaal is groot... We zijn met een 150 personen dus hopelijk gaan we de zaal wat kunnen vullen :-) Kben blij om te horen dat het eten er lekker was, we gaan er binnekort eens proeven :-)
Met een 150-tal personen zou dit wel moeten lukken hoor: 90 of 150 mensen, das toch al een serieus verschil hé
Ja dat is waar :-) & ik wou ook niet te krap zitten, heb dat zelf niet graag. En ze gaan in een stukje van de zaal ook ronde hoge tafeltjes zetten voor moest de receptie binnen moeten gebeuren... ( hoop van niet :-) )