Nu Online
Momenteel zijn er 547 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodiging op fotopapier

8-6-2011 21:01:02
Bruidjes,

Wat is jullie reactie als je in de post een uitnodiging zou krijgen, gedrukt op fotopapier, vierdelig gevouwen, enkel de voorkant bedrukt. Dus aan de achterkant zie je dat het fotopapier is. Maar het is zodanig gevouwen dat je op 4 plaatsen foto's van ons ziet.

Wat denk je dan?
- pfff, zo goeiekoop...
- leuk, een fotoreportage!
- toffe foto's, maar het mocht wel op een stevigere kaart bedrukt zijn.

Graag jullie reacties, we twijfelen !!

Els
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1301

Liesbet
24-9-2011
 Meld misbruik8-6-2011 21:24:50

Hey Els,

Het vierdelig gevouwen begrijp ik niet helemaal, zoals je het uitlegt denk ik dan eerder aan een blokje/dobbelsteen-achtig. Maar dat kan je dan toch niet met de post opsturen??

Als je denkt dat het goedkoop overkomt, zou je dan vb niet op de achterkant een gekleurd papier kunnen plakken en dit dan zelfs (volledig foto met papier) eventueel nog eens plastificeren. (Het is maar een ideetje) Je kan het geplastificeerd nog wel vouwen, maar niet zo gemakkelijk meer en iets minder mooi. Dus dat misschien toch maar niet, maar een gekleurd blaadje erachter kan altijd denk ik.

Een fotoreportage vind ik wel super leuk en mij persoonlijk stoort dat niet moest dat op fotopapier zijn, maar ik weet wel dat mijn familie dat niet zou "aanvaarden", "zo hoort het niet" in hun ogen. Dus dan zou ik dat niet doen.

Het is wat wikken en wegen, maar uiteindelijk moet je er je zelf gewoon achterstaan en het leuk vinden.

Elissa
9-7-2011
 Meld misbruik8-6-2011 21:35:21

goh ik zou het leuk vinden...
ik had een hele reeks uitnodigingen laten drukken via vistaprint... maar ben enkele dagen geleden tot de conclusie gekomen dat ik er nog meer nodig heb... maar heb geen visa ofzo en moest dus als ik zou bijbestellen weer met overschrijving betalen, kort gezegd om ze weer te bestellen via vistaprint dat zou veeeeel te lang duren...

dus heb ik ze zelf nagemaakt en ook gewoon afgedrukt op fotopapier... je ziet het verschil wel maar ik vind ze nog steeds mooi

dus gewoon doen wat je zelf mooi vind

patricia
24-8-2011
 Meld misbruik8-6-2011 21:44:45

Hallo Els,
Als ik een uitnodiging met een leuke fotocollage van mensen waar ik veel om geef binnen krijg dan vind ik dat zelf alleen maar erg leuk,en voor mijn gevoel komt dat zeker niet goedkoop over!!

Maar vind je je uitnodigingen zelf mooi? zo ja, dan zou ik het gewoon doen, ik weet niet naar hoeveel mensen je ze gaat versturen maar waarschijnlijk zal de overgrote meerderheid het alleen maar erg leuk vinden om een fotocollage van jullie als uitnodiging binnen te krijgen en je hebt misschien ook wel mensen in je vrienden/familie/kennissenkring die liever een echt gedrukte kaart hadden gezien maar het gaat er niet om wat andere denken, het is jullie dag en jullie kaart dus het enige wat belangrijk is is ofdat jullie de uitnodiging mooi vinden!

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik9-6-2011 14:11:18

Hallo,

wij hadden met ons dochtertje haar geboorte ook een kaartje met foto's van mijn buik op fotopapier (3-luik).
Een aangetrouwde nicht van mijn ventje heeft die gemaakt voor ons en heeft echt kei-veel winkels afgedaan om da formaat te vinden zonder print vanachter, maar dus niet gevonden.
Er zijn maar 2 mensen die het hebben doorgehad dat er op de achterkant reclame stond.
Ik krijg regelmatig uitnodigingen of kerstkaartjes enz met vanachter de reclame op, mij stoort het eerlijk gezegd niet.

Els
17-9-2011
 Meld misbruik11-6-2011 11:30:48

Bedankt voor de reacties!

We hebben gekozen voor een uitnodiging op fotopapier.
Zo blijft de kwaliteit van de foto's bewaard.
En als je het op de kast zet of omhoog hangt, zie je er niets van!
De fotograaf drukt die zelf, dus als we er nog nodig hebben, hoeft hij maar op 'print' te duwen :)
Ik vermoed dat dit meestal gebruikt wordt voor geboortekaartjes, zoals Lesley het aanhaalt, maar so what, als de gasten maar weten waar en wanneer ze moeten zijn hé :)

We hebben zo'n 160 uitnodigingen te versturen.
De ene kant van mijn familie zal dit niet chique vinden, maar dankzij jullie reacties ben ik er nu van overtuigd dat de meerderheid dit leuk, spontaan en uniek zullen vinden!

Trouwens, we hebben de fotoreportage gekregen van mijn getuige, dus ik wou hier sowieso iets mee doen. En nu we gisteren het ontwerp hebben gekregen, het is prachtig! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info