TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Liesbet
24-9-2011
|
8-6-2011 21:24:50
Hey Els, Het vierdelig gevouwen begrijp ik niet helemaal, zoals je het uitlegt denk ik dan eerder aan een blokje/dobbelsteen-achtig. Maar dat kan je dan toch niet met de post opsturen?? Als je denkt dat het goedkoop overkomt, zou je dan vb niet op de achterkant een gekleurd papier kunnen plakken en dit dan zelfs (volledig foto met papier) eventueel nog eens plastificeren. (Het is maar een ideetje) Je kan het geplastificeerd nog wel vouwen, maar niet zo gemakkelijk meer en iets minder mooi. Dus dat misschien toch maar niet, maar een gekleurd blaadje erachter kan altijd denk ik. Een fotoreportage vind ik wel super leuk en mij persoonlijk stoort dat niet moest dat op fotopapier zijn, maar ik weet wel dat mijn familie dat niet zou "aanvaarden", "zo hoort het niet" in hun ogen. Dus dan zou ik dat niet doen. Het is wat wikken en wegen, maar uiteindelijk moet je er je zelf gewoon achterstaan en het leuk vinden.
|
|
Elissa
9-7-2011
|
8-6-2011 21:35:21
goh ik zou het leuk vinden...
ik had een hele reeks uitnodigingen laten drukken via vistaprint... maar ben enkele dagen geleden tot de conclusie gekomen dat ik er nog meer nodig heb... maar heb geen visa ofzo en moest dus als ik zou bijbestellen weer met overschrijving betalen, kort gezegd om ze weer te bestellen via vistaprint dat zou veeeeel te lang duren...
dus heb ik ze zelf nagemaakt en ook gewoon afgedrukt op fotopapier... je ziet het verschil wel maar ik vind ze nog steeds mooi
dus gewoon doen wat je zelf mooi vind
|
|
patricia
24-8-2011
|
8-6-2011 21:44:45
Hallo Els,
Als ik een uitnodiging met een leuke fotocollage van mensen waar ik veel om geef binnen krijg dan vind ik dat zelf alleen maar erg leuk,en voor mijn gevoel komt dat zeker niet goedkoop over!!
Maar vind je je uitnodigingen zelf mooi? zo ja, dan zou ik het gewoon doen, ik weet niet naar hoeveel mensen je ze gaat versturen maar waarschijnlijk zal de overgrote meerderheid het alleen maar erg leuk vinden om een fotocollage van jullie als uitnodiging binnen te krijgen en je hebt misschien ook wel mensen in je vrienden/familie/kennissenkring die liever een echt gedrukte kaart hadden gezien maar het gaat er niet om wat andere denken, het is jullie dag en jullie kaart dus het enige wat belangrijk is is ofdat jullie de uitnodiging mooi vinden!
|
|
Lesley
15-10-2011
|
9-6-2011 14:11:18
Hallo, wij hadden met ons dochtertje haar geboorte ook een kaartje met foto's van mijn buik op fotopapier (3-luik). Een aangetrouwde nicht van mijn ventje heeft die gemaakt voor ons en heeft echt kei-veel winkels afgedaan om da formaat te vinden zonder print vanachter, maar dus niet gevonden. Er zijn maar 2 mensen die het hebben doorgehad dat er op de achterkant reclame stond. Ik krijg regelmatig uitnodigingen of kerstkaartjes enz met vanachter de reclame op, mij stoort het eerlijk gezegd niet.
|
|
Els
17-9-2011
|
11-6-2011 11:30:48
Bedankt voor de reacties! We hebben gekozen voor een uitnodiging op fotopapier. Zo blijft de kwaliteit van de foto's bewaard. En als je het op de kast zet of omhoog hangt, zie je er niets van! De fotograaf drukt die zelf, dus als we er nog nodig hebben, hoeft hij maar op 'print' te duwen :) Ik vermoed dat dit meestal gebruikt wordt voor geboortekaartjes, zoals Lesley het aanhaalt, maar so what, als de gasten maar weten waar en wanneer ze moeten zijn hé :) We hebben zo'n 160 uitnodigingen te versturen. De ene kant van mijn familie zal dit niet chique vinden, maar dankzij jullie reacties ben ik er nu van overtuigd dat de meerderheid dit leuk, spontaan en uniek zullen vinden!
Trouwens, we hebben de fotoreportage gekregen van mijn getuige, dus ik wou hier sowieso iets mee doen. En nu we gisteren het ontwerp hebben gekregen, het is prachtig! :-)
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|