Terug naar overzicht
Hey Katrien Ik had zelf uit de collectie van www.elsacolouredshoes.com leuke satijnen schoenen (ivoor kleur) gezien met wat pareltjes op. Waren van het merk Rainbow. Maar aangezien je zei dat je ook bij het Bruidsparadijs geweest bent, vond je deze misschien niet zo leuk, omdat ze deze daar ook hebben...
Hey Katrien, Ik ben bjij Moernaut in Dendermonde geweest (www.moernaut.be/) en bij La Bottega in Hasselt. Misschien kan je daar de perfecte schoen vinden. Zijn misschien wel niet echt bruidswinkels, maar wel een zeer uitgebreid aanbod aan schoenen. groetjes sofe
Ik heb hier van een ander bruidje een site gekregen waar je je eigen schoenen kan ontwerpen, echt super! ook wel prijzig :-) http://www.shoesofprey.nl/content/about.html Mss vind je daar wat je zoekt, maar parels denk ik wel niet dat ze er aanbieden...
Bij Tsjari in Breda hebben ze ook zo'n soort schoenen dat je zoekt. De meeste van hun schoenen kan je terugvinden op hun site. www.bruidsschoenen.nl/ De mensen die het uitbaten zijn echt supervriendelijk en een super goede service. Niets is hen te veel. Groetjes Marijke
Hey, ik heb mijn schoenen in de sacha gekocht, maar ze zitten nu niet meer in de collectie. Ronde tip met zo'n soort van riempje van parels rond de enkel. Misschien staan ze wel nog in de winkels of in de solden? groetjes
Hoi! Ik heb ook een kleedje tot aan de knieen en schoenen zijn dus o - zo belangrijk :)! Ik heb heel simpele satijnen schoenen van rainbow (hanna) gekocht. Simpel, maar toch hip en ze passen perfect bij mijn jurk. Tip: neem geen leren schoenen, de satijnen maken je jurk écht af. Ooohh, elke keer ik mijn schoenen inloop denk ik ... waaawww moooiii :)
Bedankt voor de goeie tips!! Shoes of prey is inderdaad prijzig.. zeker als je nog iets aanpast dan komt er nog een % bovenop, das toch buiten mijn schoenenbudget. op bruidsschoenen.nl heb ik al een supermooi paar gevonden thx!! En ik ga inderdaad ook voor satijn gaan, een accent aan mijn jurk is ook uit satijn, dan klopt het plaatje zeker :-) op elsacolouredshoes.com heb ik ECHT mijn zin gevonden.. Nu hopen dat er een winkel in Antwerpen is die het model binnenheeft, anders is het naar holland toeven.
Hallo iedereen, ik heb schoenen van shoes of prey Ben voor deze stap wel naar Tsjari geweest, Van Loock , mijn bruidswinkel , Paris Londres...En vond nergens mijn zin Maar ik ben wel via shoesofprey.com gegaan ipv de nederlandse site Is goedkoper, tenzij je pech hebt dat je invoerrechten dient te betalen. Maar ik neem liever dat risico dan via de nederlandse site. Aanpassingen iets extra? Heb ik totaal niets van gemerkt en ik heb een schoen van 10 cm laten overkomen, met versiering. Veel succes met de schoenenzoektocht, was moeilijker dan de jurk bij mezelf