Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verrassing voor mijn toekomstige

8-6-2011 22:25:07
Dag toekomstige bruidjes en bruidegommen!
Nog 30 dagen... STRESS !!! ;-)
Ik heb een sterk vermoeden dat mijn toekomstige een verrassing voor mij heeft op het avondfeest. Ik kan dus helemaal niet achterblijven en wil ook een verrassing voor hem hebben. Nu, ik kan niet zingen, niet dansen...een persoonlijke speech hou ik liever tussen ons persoonlijk... HELP ! Iemand een fantastisch idee om hem te verrassen door iets te doen of een cadeau te geven... Zijn passie is fotografie. Ik was eigenlijk van plan om een superdure lens voor hem te kopen. Maarja, het zou zijn passie niet zijn als hij die niet al dit jaar heeft gekocht :'( Ik moet nu dringend mijn plannen wijzigen. Heeft iemand van jullie een ideetje?
Veel succes nog bij het plannen van jullie droomhuwelijk!

Jana
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 753

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik8-6-2011 23:00:43

als hij zo van fotografie houdt, zou ik zeggen maak een prachtig album van jezelf of jullie tweetjes, aangevuld met mooie teksten, gedichten, anekdotes...

Dan kan hij daar steeds in bladeren als jij er eens niet bent.

Groetjes,
Celesta

Jessica

Meld misbruik9-6-2011 0:33:12

Er bestaat een bon waar je voor een dag in de huid van een bepaald beroep kunt kruipen (Was het nu Kangoeroe Bon, ik weet het niet meer), en daar zat zeker 'fotograaf' bij. En als je dan met de fotograaf die zijn spullen een dag uitleent aan je toekomstige kunt afspreken dat jij diegene bent die hij mag shooten?

Ik kijk eens even of ik de naam van die bons vind.

Jessica

Meld misbruik9-6-2011 0:35:21

Het was een kameleonbon :-) Het was toch met een K he
www.kameleonbon.be

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik9-6-2011 8:48:48

Ik (en nog andere bruidjes hier op het forum) ben een bundel aan het maken met 101 redenen waarom ik van hem hou en ik dus met hem wil trouwen. Misschien een idee?

Groetjes,
Filipa

Selena
18-6-2011
 Meld misbruik9-6-2011 9:08:25

Het idee van Glit Glam vind ik geweldig!!!!

Jana
9-7-2011
 Meld misbruik9-6-2011 11:38:02

Amai, ik zie hem verschrikkelijk graag, maar om 101 redenen te kunnen opsommen. Ik ga eens heel goed nadenken en ideetjes opschrijven.
Het idee voor een kameleonbon is inderdaad zeer goed gevonden! Super! Ik had er nog nooit van gehoord. Daar ga ik zeker verder voor kijken.
Aan een fotoboek had ik ook gedacht. Ik zal eens kijken hoeveel goeie foto's ik kan verzamelen.
Blijf maar komen met de ideetjes! Heel erg bedankt :-D

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik9-6-2011 18:06:44

Hey Jana, ik heb al een keer fotoboekje (zo'n kleintje) gemaakt voor ons 4 jaar samen. En ik heb ook al een keer een CD gemaakt met liedjes die voor ons betekenis hebben of waarvan de tekst iets weergeeft wat er tussen ons gebeurd is. Maar waarom het niet een keer omdraaien? Ipv naar verleden te kijken, iets maken voor de toekomst. Een doos met vanalles is: bijvoorbeeld al een babyschoentjes, verre reis, succesvolle zaak, ...

Ik ga waarschijnlijk ook voor het boek met 101 redenen waarom ik van hem hou :)!

Groetekes
Sharon

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik9-6-2011 18:57:40

amai ... een boek met 101 redenen is zeer fijn maar hoe kom je aan zoveel redenen :s ?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...