Terug naar overzicht
Wat leuk voor je Eline! Alvast heel veel succes met je voorbereidingen :)
Hele dikke proficiat.Heel veel plezier met de voorbereidingen. GroetjesSonja
Oh, wat super! Alvast proficiat!!! Groetjes
als dat geen leuke verrassing is! succes met de voorbereiding! spannend!
Wat leuk Eline! Geniet alvast van de eerste voorbereidingen zou ik zeggen! Spannend eh!
Super voor je! Succes met de zoektocht naar de perfecte datum! Groetjes, Marijke
Jeeeuj! Echt een geweldig gevoel moet dat zijn! Ik trouw ook in september 2012 en tis nog maar 470 dagen! Good luck!
Proficiat ! Maar dan wel beloven dat je de andere 2013-bruidjes blijft volgen, he Want dan gaan we jouw tips nodig hebben.
ooh super leuk..Ik trouw ook in 2012, maar in juni... Ik heb ng 379 dagen op de teller staan.Je hebt eig ng wel wa tijd hoor. ik heb tot hiertoe : zaal, kleed, dj en fotograag vastliggen. En 1 van de komende weken gaan we vr vervoer kijken. Veel succes met de voorbereidingen.
Dat is goed nieuws voor jullie!!!
Welkom 2012-bruidje :o) Met nog 386 dagen op de teller, ben ik er ook zo eentje! Je hebt nog wel wat tijd om alles te regelen! Al zou ik wel stilletjes beginnen zoeken naar een zaal, want de mooiste zijn meestal het snelste volzet! Heel veel succes met je voorbereidingen! Geniet ervan Knuffel Melissa
hallo eline,proficiat met jullie huwelijk en da het een jaartje vervroegd is :) wij trouwen ook volgendjaar maar dan in de zomer ,ik wens jullie heel veel succes met jullie voorbereidingen :) grtz nanske
Super nieuws zég. Leuk vooral! Maar inderdaad, blijf de bruidjes van 2013 maar volgen, want ik heb ook een voorkeur voor Dennenhof in Brasschaat, dus zal ik jou nog wel nodig hébben :-) Kelly