Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Morgen eerste pas van mijn kleed

8-6-2011 23:10:55
Hey iedereen,

wat ben ik superzenuwachtig, mag morgen voor de eerste pas van mijn kleed gaan, zal wel wat groot zijn want ben afgevallen sinds vorig jaar november toen ik het bestelde.
Zijn er nog die zich zo zenuwachtig voelen of voelden voor de eerste pas?
Ik heb een kleed gekozen van Linea Rafaelli, en er bepaalde dingen aan laten veranderen, omdat ik wat ouder ben en toch wel wat accent wilde voor mijn gelaat, tegenover zo wit wit he.
Ik heb het maandag al even gezien, want ben met mijn mama naar de winkel gegaan om haar het kleed eens te laten voelen, zij is nl blind en op de dag zelf is dat nogal moeilijk dek ik, door spanning en zenuwen.
Ik heb dus gezien wat ze verandert hebben en het is perfect mijn goesting, maar toch ben ik zenuwachtig.

Ik heb ook zo het gevoel al is alles al geregeld, buiten afwerken van de bedankjes, enveloppendoos halen en de bloemen, dat ik iets belangrijks ga vergeten.

Ik ben CVS patiente en ben ook enorm bang om op die dag heel moe of ziek te zijn, ook al rust je op voorhand, je kan dat toch niet uitsluiten he.
Het is een hele belangrijke stap omdat ik er nu ook een zoontje bij krijg van 12 jaar waar het heel goed mee klikt en we zijn 2 handen op één buik, hij telt net zo hard af als ik.

Zijn er tips om me wat te kunnen ontspannen, of hoe hebben andere bruidjes dat gedaan??

Stressie kip
x

Sonja
6-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 653

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik9-6-2011 8:17:05

Ik was ook super nerveus! Had die dag ook mijn proefkapsel en -make-up laten doen en het was net of het al echt onze trouwdag was! Maar eens de dag bezig is, loopt dat wel los hoor... ;-)
Vooral genieten!

Veel plezier!

Tinneke

steph
14-8-2011
 Meld misbruik9-6-2011 8:28:51

hallo

ik heb zaterdag mijn eerste pas gehad en dat viel héél goed mee. Ik zag het kleed in de paskamer hangen en ik dacht: 'oh nee, wat heb ik uitgekozen de vorige keer' (ik was enkele details vergeten zoals een grote strik vanvoor) maar toen ik het aanhad was het nog mooier dan de eerste keer. Ik ben ook een beetje slanker geworden ondertussen en het kleed viel van mijn lijf maar toen ze het aanspeldde: perfectie!
wat de andere stress-dingen betreft: als alles al geregeld is denk ik dat je gewoon een beetje moet proberen te relaxen nu. Denk dat het verlangen naar soms even leuk is als het beleven van de dag zelf. En dat je op deze periode (achteraf) zal terugkijken als een heel spannende, toffe periode.

Plan nog wat extra verwenmomenten misschien? Een massage, een pedicure,...?
Of kalmeer jezelf met de gedachte dat ik een weekje na jou trouw en ik nog 100 000 dingen moet regelen (en ik ben 1 en al zen:) )

Groetjes

Els
10-9-2011
 Meld misbruik9-6-2011 12:18:03

Ik heb morgen ook eerste pas... zo spannend seg :)
Succes! En don't stress

Bruidje
3-9-2011
 Meld misbruik9-6-2011 15:56:29

Ik heb mijn eerste pas ongeveer een maand geleden gehad en het was echt een zalige ervaring! Welk kleed ik had uitgekozen wist ik nog wel maar de prachtige details was ik vergeten. Het was zoals een droom toen ik het aanhad en mezelf ermee in de spiegel zag. Ik kan niet wachten op de grote dag waarop ik het aan iedereen mag laten zien :)

sharon
6-8-2011
 Meld misbruik9-6-2011 19:53:03

Ik ken het gevoel volledig!!! Ik heb volgende week woensdag 1ste pas en heb gevoel dat ik nu zenuwachtiger ben dan dat ik voor trouw zelf zal zijn...

Heb ook proefkapsel en make up en is toch van in november ook geleden dus nu zal ik zo het volledige plaatje zien - mezelf als bruid - wat toch wel een speciaal moment is. De mama's gaan op die dag ook hun kleedje passen dus ik kijk er echt helemaal naar uit...

Ik heb nu wel geen CVS, dus kan daar nie veel over zeggen, maar ik denk dat het gewoon belangrijk is de week ervoor leuke dingen te doen en te zorgen dat tegen dan alles zo goed als klaar is zodat je geen extra stress hoeft te verwerken.

Groetjes en hopelijk heb je ervan genoten!!!

Sonja
6-8-2011
 Meld misbruik9-6-2011 21:19:11

Hey iedereen,

bedankt voor de reacties.
De eerste pas vandaag is supergoed verlopen.
Moest om 13 u bij Linx zijn en mocht onmiddellijk naar de bruidjesverdieping gaan.
Daar heb ik allereerst mijn juwelen uitgedaan, me wat verfrist, want het was superwarm buiten en dan mijn zelfgemaakte juwelen aangedaan.
Daarna kwam de dame af met mijn kleed en hing het in de paskamer, heb dan mijn lingerie aangedaan en mijn schoenen en daarna mijn kleed.
Ik was bang want was 9 kilo afgevallen van november tot nu, en dacht dat kleed veel te groot ging zijn.
Toen ik het aan had zag ik direkt dat het helemaal goed zat, heb wel wat ruimte op mijn buik enoz, maar dat vond ik super want als het zo warm is op onze trouwdag dan heb ik tenminste wat ruimte. Enkel aan het decolleté moest het een ietsipietsie ingenomen worden. Ik was zo zenuwachtig en had het zo warm, dat het zweet gewoon van mijn rug afliep, niet fijn want ik dacht straks is mijn kleed al vuil ;-).
Mijn zus die meegegaan was, zat me daar aan te kijken toen ik buiten kwam en was echt perplex, die kon er niet van over.
Ze zei amai das prachtig zeg.
Het was helemaal geslaagd.
We zijn nadien nog lekker gaan shoppen en hebben genoten van onze dag.
Zo, dit was het verloop van mijn superzenuwachtige dag hihi.

Groetjes
Sonja

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...