Nu Online
Momenteel zijn er 293 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotolocaties in of nabij Hooglede

9-6-2011 9:04:37
Hey,

Hoewel ik nog vrij veel tijd heb om alles tot in de puntjes te regelen, ben ik toch al even aan het denken voor fotolocaties buiten (en best wel binnen ook met het weer in België) in Hooglede of in de dichte nabijheid ervan.

Heeft er iemand ideeën?

Alvast bedankt.

Groetjes
Evelien

Evelien
4-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1181

deddy
15-9-2012
 Meld misbruik9-6-2011 12:50:04

Feestzaal 't Tof Steedje is een feestzaal zonder catering. Ik denk als je de mensen contacteert dat je wel voor niets foto's mag nemen. Het is een oude hoeve met een mooie trap en een grote antieke klok. Verschillende zaaltjes om foto's te trekken. Heel intiem.

Evelien
4-5-2012
 Meld misbruik9-6-2011 13:42:04

Hey,
Moet wel lukken dat we ons feest hebben in 't Tof Steedje. Maar had graag nog wat extra locaties. Om beetje afwisseling te hebben in onze foto's :-)
Maar zoals je zegt het is een heel intiem zaaltje met leuke elementen.

jenka
5-5-2012
 Meld misbruik9-6-2011 20:50:37

hey evelien

Heb je wat tijd voor naar de fotolocatie te gaan?
Roeselare (Geitepark) is een mooie buitenlocatie, wij trouwen 5-5-12 in hooglede voor de kerk dan toch, en hebben de voormiddag tijd om foto's te nemen, we zoeken ook nog locaties die niet té veraf liggen. Wij gaan deze zomer ook eens kijken in Zeebrugge, naar het schijnt is het daar ook mooi om foto's te nemen. In dadipark (het vervallen speelplein) in Dadizele worden ook wel vaak foto's genomen en een begijntjeshof vinden wij ook mooi en leuk van natuur voor de foto's! Of het sterrebos in Roeselare...

Binnenlocaties zijn moeilijker. Ik zoek daar ook nog naar en las op internet al: kasteel van Ingelmunster of eventueel een oude vervallen fabriek, misschien is dat ergens aan de vaart in roeselare te vinden??

Laat ons vooral hopen dat het dat weekend mooi weer zal zijn!!

Het eerste weekend van mei is het ook kermis in hooglede: misschien ook wel plezant voor enkele foto's?

groetjes

Evelien
4-5-2012
 Meld misbruik9-6-2011 22:12:09

@ Jenka: eindelijk eens iemand tegen gekomen hier uit de streek, die dan nog de dag na ons trouwt erbij :-)
Bij ons is het wel enkel voor de wet (normaal rond 11 uur). Gezien we enkel feest vieren met onze suite en we dus vanaf het gemeentehuis tot de feestzaal samen zijn is het misschien iets moeilijker om ons ver te verplaatsen. Wie weet dat we ze toch even alleen kunnen laten en een gezellig plaatsje zoeken voor die foto's. Ga zeker eens gaan kijken naar het Geitepark in Roeselare, al is het maar om te zien hoe het er juist uit ziet. Bedankt voor de tip alvast.
Mocht ik locaties tegen komen voor binnen uit de buurt laat ik je iets weten ... :-)

Ik hoop alvast mee op stralend weer voor die dagen.

Groetjes

jenka
5-5-2012
 Meld misbruik10-6-2011 19:51:01

@ Evelien: ja leuk te weten dat er nog mensen de dag voor ons trouwen;-)
Wat ik ook mooi vind is in Gits: daar heb je een molen en een spoorweg die er loopt. Ik denk dat deze achtergrond ook mooie foto's kan opleveren (maar dat is niet genoeg voor een volledige fotoreportage vrees ik).

groetjes en veel plezier met de voorbereidingen

Ylenia
18-8-2012
 Meld misbruik13-6-2011 14:29:07

Hallo,

ikzelf ben van Roeselare en vind het Geitepark nu niet zo'n aanrader.
Maar dat is misschien ook omdat ik op wandelafstand van het park woon en
er wekelijks drie keer ga joggen ;)

De Onledemolen in Gits zoals Jenka voorstelde vind ik ook heel mooi!
Er is ook nog het Sterrebos in Rumbeke (Roeselare).
Je kan ook gewoon ergens een locatie zoeken in de velden, met één of andere graansoort, ofzo. Misschien eens rondvragen wat er rond jullie datum tot op heuphoogte staat?

Bespreek het ook eens met jullie fotograaf, of vraag eens naar zijn portfolio.
Misschien vinden jullie wel iets heel leuks in één van zijn vorige creaties!

Liefs,
Ylenia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...