Terug naar overzicht
Ik heb er in 2009 een feest gedraaid. Het is niet de grootste zaal, maar heeft zeker zijn charme, en qua eten en drinken vond ik dat toch een van de betere ... vooral de taarten die daar bij het dessertenbuffet werden aangesneden zijn om duimen en vingers bij af te likken.
Hey Liesbeth!Wij hebben hier gaan zien en het is echt een mooie locatie!!!Uiteindelijk hebben we voor een andere zaal gekozen (Hof Ter Smisse) omdat ik het jammer vond dat er geen één grote zaal is (met hoger plafond) en je geen supergrote mensen kunt uitnodigen. Ik vind vooral de charme van de locatie de binnentuin, maar of je daar op jouw trouwdatum gebruik van kunt maken, betwijfel ik...Prijs is ook iets duurder in vgl met andere zalen. Mss andere ideetjes : 's Gravenhof in Schilde, E10Hoeve in Brecht, De Groene Jaegher of Lucullus in B-Schaat, ...?Daar heb je allemaal wel een grote zaal... Of onze locatie he??? Succes!
Wij hebben daar een trouwfeest gehad en het was echt mooi!! Maar ik vond ook de plafonds wat laag... Wij hebben gekozen voor 's gravenhof in Schilde (vastgelegd in februari en was nog maar 1 datum vrij toen in september...)
wij zijn daar ook gaan kijken, maar vonden het ook jammer dat er niet 1 grote zaal bij was. uiteindelijk hebben wij gekozen voor het 's Gravenhof, en hebben hier geen minuut spijt van gehad! als je in die buurt wil blijven zou daar toch eens een kijkje gaan nemen! een absolute aanrader!!
Flinckheuvel = ontbetrouwbaar, arrogant