Terug naar overzicht
Hoi Kim, Ik ben bij Lieben geweest om te passen, twee keer eigenlijk omdat ik eerst met mijn schoonzus was gegaan en daarna met mijn mama om te kopen. De eerste keer was mevrouw super vriendelijk, de tweede keer was ze helemaal niet meer vriendelijk. Maar ik heb gehoord dat dat weleens op dat moment door zware privé omstandigheden was. De jurken zijn daar mooi, ik had daar al mijn goesting gevonden, maar het is wel niet zo'n groot winkel (ik hou ook meer van kleine winkels). Uiteindelijk omdat de tweede keer zo slecht was, ging ik in Maastricht eens rondkijken. Ik heb de jurk van mijn dromen gevonden bij Blue Bruidsmode in Maastricht (Heggenstraat). Ze is supervriendelijk, doet alles zelf (ze koopt de jurken en dan past ze de jurken aan naar je wens, maar ze maakt ook gewoon zelf jurken als je het zelf wil ontwerpen). En het allerbelangrijkste vind ik: ze is super goed in haar vak! Dus ik kan jou haar echt aanraden... Ze hebben geen website, maar je zal zien als je daar naartoe gaat, je zal gecharmeerd zijn door de winkel :-) Groetjes,Filipa
Hoi, ik ben daar ook onlangs nog geweest! Ik ga daar waarschijnlijk de jurken voor de bruidsmeisjes halen! Héél mooi en tegen een goede prijs Voor bruidsjurken heb ik niet echt uigebreid gekeken, maar de mevrouw van de winkel zei dat de prijzen rond de 1000euro schommelen! Dus niet zo super duur! Ga daar maar gewoon eens kijken en misschien passen... hoe meer passen, hoe beter!!! Groetjes!