Terug naar overzicht
Hey Nele Ik heb nog wel wat dagen op mijn teller staan, maar we hebben hier inderdaad al wat ideetjes rond. Onze dag zal in het teken zijn van gerbera's, elke 'mama' krijgt dan ook een mooi boeketje met gerbera's. De 'papa's' krijgen waarschijnlijk een fles champagne. Daarbij krijgen ze een mooie ingekaderde foto van ons tweetjes! De getuigen, daar zijn we nog niet echt uit... dus ik lees ook graag de ideetjes van mede-bruidjes :-)
hey nele, wij hebben niks cadeau gedaan aan de getuigen. Wij hebben een getuigendag gedaan met de getuigen en dit was ons cadeau...Voor onze ouders hebben we enerzijds een kaars gegeven (in de kerk was a sorti met onze huwelijkskaars), een bongo bon voor koffie & thee, en nog een fles van onze aperitief om te klinken.Hopelijk ben je er iets mee... groetjes,Kirsten
Hey Nele, Wij hebben enkele dingen via origineelkadootje.com aangekocht. Je kan alles laten graveren hoe jij het wil. Onze geschenken zijn aangekomen en we zijn meer dan tevreden over het resultaat. Nog veel succes! Groetjes,Kathy
Hey Nele Het idee 'graveren' vind ik wel heel goed. Iets wat je ouders en getuigen kunnen bijhouden voor altijd :). Pennen en fotokaders vonden wij niet origineel, dus hebben we verder gezocht en zo zijn we terecht gekomen bij glaskunst. Hier kan je dus ook je persoonlijke boodschap op laten graveren en is ontzettend mooi ( we hebben iets gekozen met veel kleuren) .Ik hoop dat dit een ideetje erbovenop mag zijn :).Succes
Hallo, Onze ouders en getuigen hebben we een 3-tal weekjes na ons huwelijk meegomen voor een luxe-champagne-ontbijt. Wij hebben ook hopeloos gezocht naar een kadootje, maar we vonden het heel fijn om na het huwelijk nog eens allemaal samen aan tafel zitten. Zo konden we samen nog even nagenieten... Onze ouders hebben ook een kleine versie van ons fotoalbum gekregen, samen met een kopie van onze dvd. GroetjesAnnelies
Wij hebben de getuigen gevraagd met een geschenkje: message-in-a-bottle flesje met truffelolie. Dus de dag zelf hebben we dan niets meer gegeven. De mama's kregen tijdens de viering een boeket bloemen en de papa's een CD met onze vieringmuziek op. Tijdens het avondfeest hebben we hen dan nog een cadeaubon gegeven voor een lekker restaurant (waar ze anders niet zo snel zouden heen trekken om budgettaire redenen...). Als we onze foto's hebben, doen we daar dan ook nog wel iets mee denk ik!
Dank je wel voor de tips, ik ga hier zeker iets mee kunnen doen!
En bij ons krijgen de moeders en vrouwelijke getuigen een juweel. Ik heb zelf juweelontwerp gestudeerd, dus dat is iets gemakkelijker. Maar het is wel vrij gemakkelijk (en niet al te duur) om een heel persoonlijk juweel te maken. Ik werk graag met zo'n 'architectuurfiguurtjes' die je dan in een wassen juweel verwerkt, waardoor je bv. een mooie broche hebt met daarop een zittend koppel. Het is iets heel persoonlijk, maar tegelijk kan je het nadien nog vaak dragen, omdat het ook gewoon mooi is... Groetjes, Charlotte
Wij gaan zowel met de getuigen als met de ouders uiteten, maar wel telkens apart.We hebben wel wat bourgondiërs in de familie, dus dit wordt ons in dank afgenomen! :)