Terug naar overzicht
Hey Baci Ik weet in Hasselt wel een heel leuk ballonnenwinkeltje (Zoembaloemba) waar je zeker aan ballonnen geraakt! Wel best op voorhand even binnenspringen! http://www.zoembaloemba.be/ Knuffel Melissa
Hey In Heusden kan je dit halen bij Pitou! Ze zijn echt goed :)Waar in Bilzen gaat het feest door? Groetjes
Hallo, Inderdaad, bij Zoembaloemba op de Genkersteenweg in Hasselt. Als je ze daar niet vindt ga je ze nergens vinden denk ik . GroetjesAnnelies
Hoi Baci, Ik ben gisteren toevallig via via op de site van Jem Ballon op de Pauwengraaf in Maasmechelen terechtgekomen. www.jemballon.be En naar het schijnt leveren ze ook... GroetjesFilipa
Wat is de kostprijs ongeveer voor zo 100 heliumballonnen?
Wij gaan de onze ook bij Zoembaloemba halen. Vond ze helemaal niet duur.. gewoon even belen/mailen en je weet de prijs.
Niet duur?? 200 euro voor 100 ballonnen daar... dacht ik ... Niet? Ik MVC te Paal was het 135 voor 100... en 18 euro leveringskosten... Om het van Paal naar het Bevershof te Bilzen te brengen! Ik vind dat wel een groot verschil! Niet? groetjes