Terug naar overzicht
Hallo Marleen,Ik heb ergens op een trouwbeurs een flyer meegenomen waarop men op zoek was naar mensen die gingen huwen. Ik meen mij te herinneren dat je je ook twee maanden moest kunnen vrijmaken. Het was voor een programma voor ENDEMOL. Dus ik denk dat het misschien over hetzelfde gaat. Misschien kan je nog eens contact opnemen en vragen hoe het nu echt zit? Maar ik denk niet dat je je zorgen moet maken...Groetjes,Wendy09/09/2006
Hey,ik heb toen ook geïnformeerd, maar tegen ons zei die mevrouw meteen dat we ons voor langere periode moesten kunnen vrijmaken. Ik heb mij toen wel de vraag gesteld wie dat eigenlijk zou kunnen, wetende dat de meeste koppels toch werken (of toch één van de twee)... Maar ik denk niet dat het een list is hoor, volgens mij bestaat dit programma echt wel.Groetjes,Lieve
Hey Marleen,Was het misschien voor het programma "Wit down under" ? Dit programma is de opvolger van "Wit in Vegas" waarbij men koppels die willen trouwen gedurende 6 à 8 weken mee naar Australië neemt voor een spelprogramma waar je kennis over elkaar en het huwelijk wordt getest en je door proeven steeds meer geld in de bruidsschat kan vergaren. Elke week moet er echter een koppel weg. Het koppel dat wint, krijgt een bruiloft + de bruidsschat. Ze hebben hiervoor idd flyers uitgedeeld op trouwbeurzen. Een vriendin van mij is geselecteerd en verblijft momenteel in Australië (ben echt benieuwd of zo wint of niet!!). Dit is dus zeer zeker een bestaand programma, waar ik zelf de versie van vorig jaar gevolgd heb op tv.Hopelijk was het dit programma, en kan dit bericht je een beetje geruststellen :-)Katleen21-07-2006
Hihi...ik heb ook gereageerd op dat berichtje en ook een afspraak gemaakt. Er werdt ook gevraagd om 2 maanden vrij te maken en ik heb toe gezegd dat dat geen probleem was.Ze zijn toen geweest en daarna kwamen wij tot de conlusie dat we hieraan niet mee wilden doen.Ik mocht ook uitdrukkelijk NIET verder vertellen om welk programma het ging, dat moest geheim gehouden worden.Dus ga ik het hier ook niet noemen.Groetjes Mireillevangorpjes@tele2allin.be