Terug naar overzicht
wanneer willen jullie de bloemen geven dan ander zou je kunnen vragen aan de zaal of je ze daar al vast mag neer zetten francis
Kan de ceremoniemeester hier niet voor zorgen (bijhouden, naar de zaal brengen, ...)?
Hoi Claudia, Normaal zorgt de ceremoniemeester daarvoor, indien je er toch eentje neemt. Anders zou je misschien kunnen vragen om de bloemen in de kerk te laten en ze de dag erna te gaan ophalen? :-) Nog een vraagje voor jou: op welk moment in de ceremonie doe je dit? Ik zou namelijk ook graag iets voor mijn ouders doen en mijn verloofde dan voor zijn ouders... Maar weten niet goed wanneer ...
Hey Filipa, We hebben dit gedichtje staan voor de slotbezinning en slotgebed, dat is dan na de vredeswens...
Wij geven 's avonds een foto van onze reportage in de namiddag... aan beide ouders kado.
Wij hadden ook een bezinningstekst als dank aan de ouders in onze viering, maar pas 's avonds op het feest gaven wij hun cadeau af. Zo hoeven ze er geen volledige dag mee rond te zeulen! Ik vind ook dat de nicht van de tante van de overbuurvrouw die toevallig in de viering zit, omdat ze wil zien wat voor kleed je aanhebt en zo weer een onderwerp heeft om over te roddelen (bij wijze van spreken), niet hoeft te weten wat voor cadeau je aan je ouders geeft. De mensen van het avondfeest staan véél dichter bij jullie en zullen dan ook anders reageren, denk ik...
wij hebben een dankwoord gericht aan onze ouders in de kerk en daar ook een boeket en mini-versie van onze huwelijkskaars afgegeven. Een tante van ons heeft deze meegenomen naar de feestzaal.