Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bloemen aan ouders

9-6-2011 13:32:35
Hey,

In de kerkdienst hebben we op een gegevenmoment een bedankt-gedichtje gericht aan de ouders. We willen daarbij een roos geven of een klein boeketje. Maar we vertrekken nadien met heel de suite op fotoshoot dus hoe kunnen zij dat dan het beste bewaren?

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 694

francis
6-7-2012
 Meld misbruik9-6-2011 13:42:50

wanneer willen jullie de bloemen geven dan
ander zou je kunnen vragen aan de zaal of je ze daar al vast mag neer zetten

francis

Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik9-6-2011 13:53:39

Kan de ceremoniemeester hier niet voor zorgen (bijhouden, naar de zaal brengen, ...)?

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik9-6-2011 14:41:45

Hoi Claudia,

Normaal zorgt de ceremoniemeester daarvoor, indien je er toch eentje neemt. Anders zou je misschien kunnen vragen om de bloemen in de kerk te laten en ze de dag erna te gaan ophalen? :-)

Nog een vraagje voor jou: op welk moment in de ceremonie doe je dit? Ik zou namelijk ook graag iets voor mijn ouders doen en mijn verloofde dan voor zijn ouders... Maar weten niet goed wanneer ...

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik9-6-2011 17:35:00

Hey Filipa,

We hebben dit gedichtje staan voor de slotbezinning en slotgebed, dat is dan na de vredeswens...

daisy
8-9-2012
 Meld misbruik9-6-2011 18:26:06

Wij geven 's avonds een foto van onze reportage in de namiddag... aan beide ouders kado.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-6-2011 19:43:03

Wij hadden ook een bezinningstekst als dank aan de ouders in onze viering, maar pas 's avonds op het feest gaven wij hun cadeau af. Zo hoeven ze er geen volledige dag mee rond te zeulen! Ik vind ook dat de nicht van de tante van de overbuurvrouw die toevallig in de viering zit, omdat ze wil zien wat voor kleed je aanhebt en zo weer een onderwerp heeft om over te roddelen (bij wijze van spreken), niet hoeft te weten wat voor cadeau je aan je ouders geeft. De mensen van het avondfeest staan véél dichter bij jullie en zullen dan ook anders reageren, denk ik...

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik10-6-2011 9:49:20

wij hebben een dankwoord gericht aan onze ouders in de kerk en daar ook een boeket en mini-versie van onze huwelijkskaars afgegeven. Een tante van ons heeft deze meegenomen naar de feestzaal.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...