Terug naar overzicht
een huifkar misschien?
Manorhoeve. Prachtige en grote koetsen! Veel succes!
Wij trouwen op dezelfde datum :DWat dacht je van een soort Assepoester koets zoals dit hier http://www.google.be/imgres?imgurl=http://gespot.at5.nl...
Wij hebben ook een grote suite en hebben een huifkar,er kan maar 15 man op dus moeten er toch enkele met de auto. Zo'n koets voor het bruidspaar en de bruidskindjes vindt ik ook prachtig maar wij kunnen dit niet doen wegens tijdsgebrek. Ons traject duurt 45 min. Na het gemeentehuis gaan wij dus met een auto verder en de suite gaat verder met de huifkar waar ze broodjes en champagne op krijgen.. Een bus is nog het beste met een grote suite maar is dan ook veel duurder.
Awel, ik vind dat prachtig hé zo'n koets of huifkar maar we hebben eens zitten uitrekenen en we zouden er het eerste traject al anderhalf uur over doen om aan het gemeentehuis te geraken wat best lang is hé:-) alvast al bedankt voor de tips en er mogen er nog altijd bijkomen. veel groetjes
Wij hebben ook een suite van 16 personen en wij zijn gegaan voor een oldtimer bus, onze namen worden voorop op de bus gezet :-)
Wij gaan ook met een oldtimerbus. Voor de hele dag van 9u tot 16u30 betalen we €735. Ik denk dat we er met 23 inkunnen. Veel succes bij het zoeken!
wij hebben een huifkar van het friesenhofbries uit geel maar zij doen heel vlaanderen en hebben een huifkar waar 24man in kan. ze vragen niks extra om tot daar te komen enkel van het moment dat je instapt beginnen zijn uren te lopen en hij komt 4u voor 1prijs en het is 50euro per uur extra dat er dan bijkomt wij hebben een koets met 2 paarden en zijn 475euro kwijt dus ik denk niet dat dit echt duur is voor wat je krijgt. groetje
En wij gaan met de boot... Voordeel is wel dat zowel mijn thuis als het stadhuis van onze gemeente vlakbij het water zijn. We varen dus van bij mij thuis naar het gemeentehuis en nadien terug. Omdat de boot eenvoudig zelf te besturen is, zullen wij dit doen, waardoor het in totaal zo'n 175 euro kost voor 5 uren boot. Je moet wel even zoeken soms om een boot in de buurt te vinden. Bovendien moet je rekening houden met de openingen van de sluizen (als je die moet passeren). Ik weet wel dat iemand uit Gent www.iboat.be ook zo'n dingen doet. Groetjes, Charlotte
Wij hebben nog geen vervoer en trouwen 23 juni 2012.Maar we zijn ook aant zien vr een oldtimer bus of een engelse bus.Is het gemakkelijkste en wss goedkoopste om zoveel mensen te vervoeren. Onze suite bestaat ook uit 16 pers.
Dag Mieke Wij huwen in juni 2012 en hebben verleden week een afspraak gehad met onze ceremoniemeester , we zijn daar buiten gekomen met een pak informatie en hebben daar onze keuze van het vervoer kunnen maken. Wat ook niet onbelangrijk is is dat hij u nog steeds vrij laat in alles wat u wenst. We vinden dat hij echt een aanrader is , www.dannydavid.be. Groeten Chris
Hallo Mieke,Mijn vriendin is op 20 aug met de huifwagen van Roland Vanrie uit Beernem getrouwd. Er kunnen 20 personen op.Prijs weet ik niet, tel wel 0477/35.28.23. Het waren mooie friese paarden voor de wagen.Grt, Danielle