Terug naar overzicht
Die popjes zijn zeer leuk om bvb op het feest zélf te geven. Foto achteraf om op te sturen is zeker leuk! Gaan wij ook doen! Niet iedereen neemt foto's en dan heb je toch souvenir!
Bedankt voor je reactie.Was hier juist nog eens aan't zoeken achter topics en las dat het idd aangeraden was voor nog foto's op te sturen ook aan bv de mensen die gestort hebben, maar niet zijn kunnen komen naar het feest.Er zullen ook wel altijd mensen zijn dat hun bedankje vergeten mee te nemen, zal dus maar niet overdrijven met mijn aantallen als ik toch die bedankjes zou nemen
Zelf zijn wij wat afgestapt van het idee van foto's omdat ik zelf die nooit houd. Dat hangt wel efkes uit maar dan vliegt dat toch in de vuilnisbak. Wij zelf hebben gekozen voor een pakketje met een bedrukt zeepje en een melkflesje met douchegel in. Moeten ze nog krijgen maar ik denk dat het heel mooi zal zijn!
Wij zijn nu 2 jaar getrouwd bijna en toch zie ik nog dikwijls onze bedankingsfoto op een kast staan of aan een prikbord hangen! Dus ik verschiet daar zelf wel van!! Als ik zelf zo'n foto krijg, zet ik die enkele maanden op de kast en verhuist die dan naar een 'herinneringendoos'. Af en toe bekijk ik ze nog wel! Ikzelf zou liever een foto krijgen dan zo'n prulletje (sorry voor de verwoording, maar dat zijn vaak van die nutteloze gadgets...).