Nu Online
Momenteel zijn er 518 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dilemma ivm de bedankjes

9-6-2011 14:37:14
Hallo iedereen,

ik ben al een paar keer van gedacht veranderd ivm de bedankjes en geraak er even niet meer uit

Ik was begonnen met het gedacht van klein bedankje te geven op de avond zelf, maar toen ik terug dacht aan hoe een flop dat de suikerbonen zijn geweest bij mijn dochtertje (veel via overschrijving gekregen en de mensen hebben zelfs nooit komen kijken, dochter wordt 1 jaar in september, wel een deel nog proberen op te sturen met de post) was ik van dat idee afgestapt.

Dan maar foto dacht ik, maar houden de mensen die echt wel bij? Als je al iet of wat een mooi fotobedankje wilt (wat ik zelf zou kunnen maken) ben je toch ook al €1.5 kwijt met verzending wel bij.

Nu was ik gisteren aan het googelen en kwam ik uit op die gelukspoppetjes met hartje en was direct verkocht ik zou die dan leuk willen verpakken in een doosje met dan hartjesbonen erbij en voor de heren een flesje jenever.
Die zou ik ook kunnen maken aan maximum €1.5, maar dit moet ik dan wel dubbel tellen vermits ze allebei dan iets mogen nemen.

Wat zouden de mensen het leukste vinden: de popjes en de jenever of het fotobedankje achteraf?

Lesley
15-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 707

Nele
25-8-2012
 Meld misbruik9-6-2011 14:42:02

Die popjes zijn zeer leuk om bvb op het feest zélf te geven. Foto achteraf om op te sturen is zeker leuk! Gaan wij ook doen! Niet iedereen neemt foto's en dan heb je toch souvenir!

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik9-6-2011 14:47:38

Bedankt voor je reactie.
Was hier juist nog eens aan't zoeken achter topics en las dat het idd aangeraden was voor nog foto's op te sturen ook aan bv de mensen die gestort hebben, maar niet zijn kunnen komen naar het feest.
Er zullen ook wel altijd mensen zijn dat hun bedankje vergeten mee te nemen, zal dus maar niet overdrijven met mijn aantallen als ik toch die bedankjes zou nemen

Jolien
1-7-2011
 Meld misbruik9-6-2011 17:04:48

Zelf zijn wij wat afgestapt van het idee van foto's omdat ik zelf die nooit houd. Dat hangt wel efkes uit maar dan vliegt dat toch in de vuilnisbak.
Wij zelf hebben gekozen voor een pakketje met een bedrukt zeepje en een melkflesje met douchegel in. Moeten ze nog krijgen maar ik denk dat het heel mooi zal zijn!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-6-2011 19:35:49

Wij zijn nu 2 jaar getrouwd bijna en toch zie ik nog dikwijls onze bedankingsfoto op een kast staan of aan een prikbord hangen! Dus ik verschiet daar zelf wel van!! Als ik zelf zo'n foto krijg, zet ik die enkele maanden op de kast en verhuist die dan naar een 'herinneringendoos'. Af en toe bekijk ik ze nog wel! Ikzelf zou liever een foto krijgen dan zo'n prulletje (sorry voor de verwoording, maar dat zijn vaak van die nutteloze gadgets...).

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...