Terug naar overzicht
Zelf ga ik voor 2 paar schoenen --> Killer Heels voor door de dag en voor op het dansfeest zelf ga ik voor lekker comfy platte schoes/sandalen/... Foto van schoenen: Gaat perfect, je ziet toch alleen maar de tipjes van je schoenen onder je kleed tenzij je een kort kleedje hebt dan zo ik voor hakken gaan!!! Tania
Nee, vind ik helemaal niet raar! Mooi zelfs! Kopen die handel ;)
Hoi Sylvia, Ik vind de schoentjes persoonlijk niet super mooi maar ook niet super lelijk. Dat komt door de haak, ik vind ze heel breed en laag. Het moet wel comfortabel zijn, zo zien ze er wel uit. Maar als je je daar goed in voelt is het misschien te overwegen natuurlijk... Je zou ook hier even kunnen kijken: http://www.elsacolouredshoes.com/collectie/24-designers... bijvoorbeeld, het model Britt Gold & Silver? Dit was mijn ongezouten mening, no hard feelings? Groetjes,Filipa
Ik vind het zeker niet raar onder een bruidsjurk, je moet ze natuurlijk ook mooi vinden én ze moeten goed zitten hé! Een paar ideetjes; Van Loock in Zonhoven of Moernaut in Dendermonde. Ik heb ook vrij brede voeten & daar hebben ze enorme keuze... Ze kunnen ook altijd je schoenen op de leest zetten moesten ze wat te krap zitten. Ik heb mijn trouwschoenen bij Moernaut gekocht, zonder dat ik erin geraakte! :-) Paar weekjes op de leest & nu zitten ze perfect ;-) groetjes
@Filipa: hard feelings? Helemaal niet, integendeel! Ik vraag een ongezouten mening omdat ik ook niet helemaal overtuigd ben van de schoenen, maar ze zien er mij wel super gemakkelijk uit en zoals hier al gezegd, je ziet er toch maar de tip van. Ze zijn bovendien ook niet zo duur. Met hakken van meer dan 4 cm kan ik niet lopen door een operatie aan mijn voeten. Mijn pezen en spieren zijn wat verkort en ik loop helemaal niet stabiel op hakken. Bedankt alvast voor de tip, het zien er hele mooie schoenen uit, maar ik vrees dat deze niet breed genoeg zullen zijn voor mij. Kun je gemakkelijk retourneren op die website als ze niet passen of heb je er geen koop ervaring?
@ Sylvia, ik heb er (nog) geen koopervaring. Tis te zeggen, ik ga schoenen van elsacolouredshoes kopen voor mijn grote dag, maar via de bruidswinkel. Ze heeft ze daar en ik mag ze daar ook passen enzo. Die winkel is in Maastricht maar als je ze een e-mail stuurt zullen ze u een lijst van alle verdelers in de buurt sturen en dan kan je ze ter plaatse gaan passen. Ze hebben ook kleine haakjes daar eh :-) groetjes,Filipa
Doen!!! Wel even een opmerking voor Tania: hou er rekening mee dat als je overdag héél hoge hakken draagt en 's avonds platte, dat jouw kleed héél wat centimeters zal 'zakken', waardoor je heel snel op je kleed zult trappen!! Wat uiteraard ook niet de bedoeling is, want dan kan je nog niet veel dansen...
Moeten het persé zilveren schoenen zijn?Op www.duoboots.com kan je namelijk schoenen in wijdtematen bestellen; en er staan er héél leuke tussen.Succes nog!
@ Vicky: Liefst wel ja, ik heb een heel licht roze trouwkleed, dus zwart of witte schoenen zullen daar niet bij passen.
Hey Sylvia, Best wel informeren of je met deze schoenen ook buiten kan lopen. Normaal gezien zijn echte dansschoenen hier niet echt geschikt voor aangezien ze een soort van vilten zool hebben. Indien hun antwoord positief is, zou ik niet twijfelen. Groetjes, Kathleen
@ Véro --> Had ik al aan gedacht, natuurlijk hoop ik stiekem dat ik heel de dag van smorgens tot savonds op mijn killer heels kan lopen maar uit ervaring weet ik dat dit meestal niet lukt en ja dan gaan we wat voorzichtiger moeten zijn om te dansen s'avonds. Ik ga in ieder geval deze zomer mijn schoenen nog halen da ik ze om het gemak kan inlopen :)