TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Alex
|
9-6-2011 18:03:15
Regio Limburg, meer informatie?
|
|
Filipa
23-7-2011
|
9-6-2011 18:17:04
Hoi Alex, Zoals ik al schreef: "Of hebben jullie goede adresjes in regio Limburg (liefst meer aan de Maaskant, of Zutendaal, Bilzen, ofzo, maar ja verder kan natuurlijk ook nog ;-)) " Wijzelf wonen in Zutendaal! Groetjes, Filipa
|
|
Leen
28-5-2011
|
9-6-2011 18:46:20
Hoi Filipa,
Heeft het hondje een tuin nodig?
|
|
nancy
20-7-2012
|
9-6-2011 18:50:58
hey filipa, ik weet ni of je hier al eens aan gedacht hebt mor wij gaan dit ook doen als we op huwelijksreis gaan , ons hondje naar een hondenhotel doen ik zou nu wel ni weten wa het kost om die daar een nachtje te laten ,maar daar ben je zeker da u hondje goed verzorgt word en da je je geen zorgen hoeft te maken , want ik doe mijn hondje ook ni graag naar iemand vreemd maar dan toch liever naar zoiets denk ik dan, daar zullen ze zeker goed voor de hondjes zorgen :) het is maar een idee en mss heb je er zelf ni aangedacht :) grtz nanske
|
|
Filipa
23-7-2011
|
9-6-2011 19:00:51
@Leen, nee hij heeft geen tuin nodig, hij zit hier ook altijd binnen en gaat maar af en toe een plasje doen in de tuin :-) Hij moet dan wel af en toe naar beneden voor een plasje. Toen wij even op appartement zaten met hem gingen we 's morgens, 's middags en 's avonds. Ken je iemand misschien? @Nancy: bij mij is het het tegenovergestelde: ik zou het hondje liever naar een oppas brengen dan naar een honden hotel... bij een honden oppas is het meestal minder "druk" en krijgen de hondjes meer aandacht.. niet dat hij super veel aandacht vraagt maar toch. groetjes, Filipa
|
|
nancy
20-7-2012
|
9-6-2011 19:10:14
hey filipa , ja das ok waar als je iemand weet waar hij welkom is gaat dat en als hij die dan nog kent is da nog beter ,maar ik zit me ne franse buldog en die van mij is nogal een hevig typeke ,en bij men ouders hebben ze cesareke zitte en ne chiwawau, die van ons komt daar wel goed me overeen maar ik heb hier thuis al gemerkt als men ma tot hier komt me da klein rat van haar hihih da die van mij zo zot staat en daarmee speeld en die kan daar echt ni goe tegen da die haar opjaagt , dus als die hier me zen twee beginnen te crosse dan geeft die van mij ne hele tijd over ,en dan kan ik der ne hele dag achter lopen om die haar overgeefsel op te kuisen ,en ons mama ziet dit dus niet zitten om die bij haar te nemen voor een week of zo dus ja zit er voor ons maar een optie op e en das naar een honde hotel ook al da ik hem liever bij iemand zet die ze kent want het is wel eentje da heel veel aandacht nodig heeft en snel jaloers is :) grtz nanske
|
|
Leen
28-5-2011
|
9-6-2011 19:51:51
Euhm, ja... ikzelf
|
|
Sonja
6-8-2011
|
9-6-2011 21:27:24
Hey Filipa, ikzelf heb een kruising tussen en Jack Russell en een Beagle van 5 jaar. Een superlieve en schattige hond. Ik wil dit voor jou wel doen, en inderdaad eens proberen op voorhand. Wij wonen in Kuringen, dus dat is niet ver hé, en ik ben een echte dierenvriend en we hebben een grote tuin waar ze samen gezellig kunnen in spelen. Stuur me eens een foto van je hondje als je kan op sonja.vanroy62@skynet.be Groetjes Sonja
|
|
Kim
21-5-2011
|
9-6-2011 22:42:26
Hey Filipa! Oké, wij zijn wel van Antwerpen .. Maar ik wil het ook best wel doen hoor! :) We zijn hondenliefhebbers maar we hebben er zelf (nog) geen omdat we allebei fulltime werken en 't beestje dan te veel alleen zou zitten .. Lijkt me wel fijn, toch eens een hond in huis! :) We hebben een tuin trouwens .. Nu ja, je moet maar zien, wellicht zijn er oplossingen die qua afstand gemakkelijker zijn ..
|
|
inge
5-8-2011
|
10-6-2011 0:41:24
ik wil het ook wel doen. wij zijn van neerpelt.
hebben zelf 4 sociale honden en katten zelfs konijntjes dus aan gezelschap geen gebrek en aangezien ik terug op zoek ben naar werk ben ik de hele dag thuis en hier kan hij de tuin altijd in via de achterdeur en de tuin is volledig afgemaakt dus hij kan niet weg :-)
je ziet maar.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|