Terug naar overzicht
Hey,ik had een vrijgezellendag. We zijn met een ganse groep gaan 'paintball spelen' in Hoegaarden. Nadien in de oude brouwerij van Hoegaarden beland, daar gegeten en lang uitgezeten. Mijn vriend heeft een traditionele vrijgezellenavond gehad waarop hij allerlei opdrachten moest uitvoeren in stad Gentgroetjesveerle
Hey,mijn zus is op haar vrijgezellendag gaan skeeleren op de dijk in Koksijde. Zij moest dan allemaal kleine opdrachtjes doen en nadien zijn ze allemaal samen iets gaan eten.Verder heb ik al gehoord van een vrijgezellendag die in het teken van relaxatie stond... Sauna afgehuurd, verzorging, gezellig onder meisjes shoppen... Gewoon, een meidendag...Groetjes,Lieve
Ik heb de eer gehad om dit al 2x te mogen organiseren.De eerste keer heb ik in de middag een workshop laten houden met henna-tattoo's. Je kon deze dan bij elkaar maken van henna (afwasbaar dus!). Daarna s'avonds een thema feest (heel makkelijk en qua prijs ideaal omdat eten EN drank incl is).Het was geslaagd.De 2e keer hebben we in de middag van die gekke fietsen gehuurd voor een uurtje en ons stuk gelachen. Daarna nog een uurtje op een bierkar door de stad en daarna ook weer een soortegelijk thema feest.Wat ook erg handig is, ga vast met iedereen die mag komen rond de tafel zitten om ideetjes op te doen, altijd wel een leuke suggestie en iedereen vind het leuk dat ze erbij betrokken worden !Succes en alvast veel plezier!Groetjes Mireille01-09-2006
wij hadden een namiddagje met een Upper Dare party, erotische homeparty... een hoop gegiechel dus en nadien de stad in voor een etentje en een paar traditionele opdrachten natuurlijk...