Terug naar overzicht
Hallo Astrid,wij waren ook meteen verliefd op het decor en de locatie van de Faculty Club. Wij hebben voor de catering Bart Claes genomen. Ik heb er persoonlijk nog geen ervaring mee, maar ik heb hier op het forum al veel goeds over hem gelezen (Hij heeft ook feestzalen in Limburg). Over de dj weet ik ook nog niets. Wij hebben een gesprek met hem op 20 mei. Ik ben er wel naar benieuwd.Ik vertrouw erop dat alles professioneel verloopt en dat het een reuzeleuke dag zal worden. Veel succes nog met het doorhakken van de knoop.Groetjes,An28-10-06
Hoi An!Leuk dat er nog mensen zijn die in Faculty Club trouwen! Onze knoop is zo goed als doorgehakt hoor, het is alleen leuk om reacties van andere mensen te horen he! Wij zouden ook Bart Claes nemen, lijkt ons wat 'jonger' dan Felix Alen, en ook de prijzen vallen beter mee. Nu de dj nog he, laat je iets weten als jullie hem gezien hebben?groetjes en bedankt voor je reactie!Astrid
Hallo,Wij zijn ook gaan informeren in de FC, maar uiteindelijk zijn er toch wel wat nadelen vind ik.Al die kleine ruimtes die je erbij moet nemen (wij hebben die niet nodig) moet je ook meebetalen natuurlijk.De dj vraagt ook 750 euro, wat veel is in vgl met de meeste andere. Maar qua locatie en vriendelijkheid was het top!Marijke