TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Filipa
23-7-2011
|
9-6-2011 20:09:16
Hoi Ellen, Ik herken dit! Was daarnet ook aan het denken... Bij mij moet ze mij nog bellen dat mijn jurk binnen is, het wordt dus spannend! Maar het zal wel loslopen. Je zal zien dat je het nog altijd mooi zal vinden en dat jouw ventje het prachtig gaat vinden... als je die dag gelukkig bent, dan ga je dat ook uitstralen! Groetjes, Filipa
|
|
Katrien
26-8-2011
|
10-6-2011 7:34:14
Ben benieuwd naar hoe het gaat vandaag!
Da's toch denk ik een van de grootste zorgen van elke bruid hé "Gaat mijn vriend het mooi vinden?"
Hier nog zo een die er serieus over kan stressen haha.
1 ding is zeker, als we er zo perfectionistisch in zijn, kan het niet anders dan goed uitdraaien ;-)
Veel plezier vandaag!
|
|
Elissa
9-7-2011
|
10-6-2011 8:37:09
ha ik zie dat we op dezelfde dag trouwen!! :D super he
vind het ook allemaal stressy maar ook reuzespannend!! je kijkt er zo lang naar uit en het is zo om...
heb gisteren proefkapsel en make-up gehad, en aansluitend m'n kleed gaan passen met men schoenen...
ik schrok toen ik mezelf in de spiegel zag :D maar voelde me een prinses :s :D
moet jij nog veel doen?
|
|
Ellen
9-7-2011
|
11-6-2011 14:28:50
Hey
Een deel van mijn vrees is uitgekomen, een ander deel stelde me gerust.
Ik vond mezelf prachtig met mijn kleed! Het is nog zoveel mooier dan op foto! En ik sta er goed mee: zeker niet dik ofzo :-D
Er waren nog bruidjes in de winkel en 'hun supporters' konden mij ook zien en mama had hen horen fluisteren dat ik een heel mooi kleed had :-D
MAARRR... de aanpassingen waren onvoldoende: het is nog te lang, er zat een bloedvlekje op van de naaister en de lussen waren nog niet bevestigd waarmee ik 's avonds mijn sleep moet optrekken. Volgende week ga ik dus terug, maar ik zit wel in volle examenperiode dan. Allé verbeteren, hé, maar ik heb al mijn examen pas op het einde binnen en ik kon alleen in die week een afspraak bekomen die paste voor mij, mijn mama en de winkel.
En voor de rest mag ik echt niet verdikken! Die dame in de winkel zegt dat ik niet moet vermageren, maar ik wil toch nog een beetje af, want ademen in zo'n korset is toch vrij moeilijk. Hopelijk lukt dat beter als ik nog enkele centimeters verlies...
En mijnen fiancé, die MOET het maar mooi vinden. Nah! :-D
Zolang hij er niet te veel op trapt bij het dansen, zal het prima zijn :-)
@ Elissa: Wij moeten nog wel wat doen: misboekjes en menu's (de teksten) naar drukker.
tafelschikking, cadeaus zangers, en nog veel minidingen
En jij?
|
|
Elissa
9-7-2011
|
11-6-2011 22:01:24
euhm de tafelschikking moeten wij nog doen...
en iets of iemand vinden voor onze zaal te decoreren en klaar te zetten en blabla :)
voor de rest hebben we dinsdagavond bespreking met de dj
en donderdagavond bespreking met de fotograaf...
en ik moet nog opnieuw contact opnemen voor onze bruidstaart... want de laatste keer reageerden ze niet...
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|