Terug naar overzicht
Ik vind ze heel erg mooi! En uiteindelijk zijn liedjes altijd heel persoonlijk, de nummers die persoonlijk voor jullie heel belangrijk zijn. Maar dit wordt zeker een prachtige viering!
A dankuwel dan ben ik gerust !!
Dag Ilse, ik vind ze ook wel supermooi, maar gaat het liedje More Than Words niet over een onbeantwoorde liefde? Maar ik kan me vergissen hoor! Groetjes!
heel erg mooie keuze en zeker gepast !
Mooie liedjes! Het is ook zoals Jessica zegt, je moet gewoon liedjes kiezen waarmee je zelf een band hebt... dat maakt het mooi en speciaal.
Mooie liedjes, maar "Heb ik ooit gezegd" van Clouseau is een vertaling van "Have I told you lately", als ik me niet vergis, dus dat zou twee keer hetzelfde zijn.
Persoonlijk vind ik dit een prachtig nummer. Zeker eens luisteren! Ik zal jouw man zijn van Raymond van het Groenewoudhttp://www.youtube.com/watch?v=dsMJ243v4l0 Groetjes
A ja das juist je hebt gelijk Kristien , dank u wel voor da te zeggen , had daar ni bij stil gestaan .
bobo das natuurlijk wel gepast voor een trouw , ook bedankt voor u reactie !!!
Hoi Ilse! Wij trouwen op 6 augustus en dit zijn de liedjes die we uitgekozen hebben voor in onze viering. We gebruiken ze niet allemaal, maar omdat het (bij mijn weten) niet de meest gebruikte mis-liedjes zijn, hebben we ze doorgegeven aan onze priester, zodat hij ook zijn mening hierover kon geven. Nog heel veel succes met de voorbereidingen!!! · Coldplay: Yellow · Elton John: Your song · Eels: Beginners Luck · Muse: Neutron Star Collision · Roger Glover: Love is all · Counting Crows: Accidentally in Love · Noordkaap: Ik hou van u
· Coldplay: Yellow
· Elton John: Your song
· Eels: Beginners Luck
· Muse: Neutron Star Collision
· Roger Glover: Love is all
· Counting Crows: Accidentally in Love