Nu Online
Momenteel zijn er 318 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan Tiziana ( met vriend Gianni)

11-5-2006 14:36:21
Ik heb nu pas je reactie gelezen op mijn berichtje.
wel toevallig dat je vriend bij Coox in Rekem werkt. Ik ga straks eens vragen of mijn "man" ( ondertussen) hem kent...
Sorry dat ik nu pas reageer: heb ondertussen al in het ziekenhuis gelegen en geopereerd.( we hebben vandaag onze huwelijksreis al moeten annuleren omdat ik dan niet hersteld zal zijn) maarja uitstel is geen afstel!!!
we zijn niet in een audi getrouwd ... wel in de helemaal opgemaakte golf 1 cabrio van mijn vriend. Die is vorig jaar pas in Rekem bij Coox in een nieuw kleurtje gespoten. Deze auto is de trots van mijn man, ( en ikzelf vind hem ook supermooi) dus we hadden ons vervoer snel gekozen).
Groetjes,

Silvia

28-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 911

Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik12-5-2006 22:23:42

Hallo Silvia,

Oei dat is geen goed nieuws dat je zo snel na je huwelijk al onder het mes moet. Ik hoop niks ernstig. Herstel maar snel zo kun je nog genieten van je witte broodsweken.

Een golf I cabrio heb ik ook altijd mooie auto's gevonden, mijn onkel had er vroeger een en ik was er helemaal weg van.
Maarja wij trouwen in Oktober en ik wil het risico niet nemen om met een cabrio te rijden dus word het de A8.

Je kunt ook altijd terug antwoorden op mijn hotmail adres (als je wilt) : citroentje2212@hotmail.com

Nog een spoedig herstel.
Groetjes
Tiziana
07-10-2006 (lijkt nog een eeuwigheid)
-xxx-

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...