Terug naar overzicht
wij hebben 'allegria' van cirque du soleil voor de suite en vervolgens 'it is you' van dana glover voor mijn bruidskindjes en mijn papa en ik. wij gaan wel wsl allegria stilletjes laten stiller gaan en afzetten als deze te lang is, maar 'it is you' blijft volledig uitspelen.
Hoi ellen, wij hebben ook 2 verschillende liedjes, ook alegria lijk kristel voor de suite, en dan de bruidsmars voor mij en mijn papa. Ik denk als je maar 1 liedje neemt, de mensen niet meer rap zo het moment gaan hebben van.. oohh nu gaat de bruid komen.. en je binnenkomst is tenslotte toch het moment dat je absoluut al de ogen op jezelf wilt gericht hebben ;-)
Wij hadden maar één liedje omdat we een kleine suite hadden - mijn vader en ik gingen dan ook eerst naar voor -, maar je kan er gerust 2 van maken!
Wij gaan ook twee liedjes gebruiken, één voor de suite en éénn voor mijn papa en ikzelf :)
Wij hadden oorspronkelijk voorzien om één liedje te laten spelen en dan nog ééntje als iedereen op z'n stoel zou zitten. Maar! Dit was nog voor ik erover had nagedacht, hoe de suite zou moeten binnengaan Nu ik verschillende berichtjes hierover op het forum heb gelezen, zou ik het anders willen doen. Eerst mijn toekomstige met zijn mama, gevolgd door de rest van de suite (die wel uitgebreid is). Daarna de bruidskindjes, mijn papa en ik. Dus ik denk dat wij misschien dat tweede liedje gaan gebruiken voor het moment dat ik samen met mijn papa binnenkom. Dus ook twee liedjes :o) p.s. moet wel nog besproken worden met mijn toekomstige en het zanggroepje
Wij hadden er één en dat was zeker lang genoeg! Als je er twee neemt, vind ik het zonde dat je na een minuutje het lied weer moet stoppen om het volgende lied ook maar één minuutje te spelen... Alle ogen zijn sowieso op de bruid gericht! En daarbij, ze hebben je buiten al gezien, hé!