Terug naar overzicht
Hoi Cindy, Ik weet niet of ze nog vrij gaat zijn op jouw dag, maar probeer anders bij Els Brouz van Ateljee-E (ateljee-e@hotmail.com). Ze is super goed, niet duur en komt aan huis zowel voor kapsel als voor make up! Groetjes,Filipa
hei ik heb sharon de winter, ook een aanrader tel: 0479/37.57.57
Hey Filipa, Heb haar naam al eens gelezen maar vind vooral over make-up!Is ze kwa hairstyling ook echt goed? Daar vind ik zo niets van terug! Heb jij al proef gedaan? Hey Sarah, Is Sharon van die kanten? Is dat bij jou meegevallen of heb je nog geen proef gedaan? Dankuwel alle twee!!
Hoi Cindy, Ik heb proef gedaan zowel voor haar als voor make up en ik was zeer tevreden! Ik ken al een paar bruidjes die dit ook bij haar gedaan hebben, ook allemaal blij :-) Als je graag een paar foto's ziet van mijn proef kapsel en make up, laat iets weten en geef je e-mail adres door! Groetjes,Filipa
ey, ik ben bij men vaste kapster in meerhout.. maar kvond het schitterend gedaan! als je interesse hebt voor contactgegevens vraag je het maar!
Hoi Filipa, als ik die zou mogen zien? Dat zou ik wel tof vinden! E-mail is kobevanlooy@hotmail.com Alvast bedankt voor alle info!! Hoi Evy, je mag altijd de contactgegevens doorgeven!! Dankuwel!!! Groetjes, Cindy
http://www.hairstudiocreation.be/ Verboekt 81 2430 Laakdal (Vorst) Tel.: 0496 52 92 00 info@hairstudiocreation.be weet wel, zij is niet kapster die vooral bruidskapsels doet. Het is zoals ik eerder zei men vaste kapster, maar ik was heel tevreden met mijn proefkapsel.