Terug naar overzicht
hey vicky,wij deden reeds het volgende: een visbokaal met op de bodem een heleboel muntjes, flesjes met briefjes,... en dan natuurlijk vissen en water he. We deden er ook van dat doorzichtig papier in zoals bij de bloemist, dat maakte het nog iets specialer. We maakten ook al een boeketje bloemen in papier en de hartjes van de bloemen waren briefjes. Als je je email achterlaat dan mail ik wel eens hoe dit in zijn werk gaat.lore
Hey,mijn ouders hadden dit ook eens gedaan: zij gaven een grote gietijzeren gieter en staken op de bodem allemaal munten, daarboven potaarde en een mooi plantje... Wel mooi hoor, dan konden ze het eerst nog gebruiken als bloemstuk voor in de tuin (zij hadden een vijver en dit paste in de stijl) voor ze het geld eruit haalden.Dat van die papieren bloemen heb ik ook al eens gezien... heel mooi, maar wel veel werk denk ik.Groetjes,Lieve
kan je naar mij aub sturen hoe je die papieren bloemen maakt?ik moet volgende week naar trouw en vindt dat wel origineel anders zou het gewoon zo in een ballon gaan.angelsonck@hotmail.comGroetjesEvy17.06.06
Hoi,Voor de trouw van onze beste vrienden heb ik dit ook gedaan. Ik nam een oud wijnkistje en stak daar van die oasis in. Daarop maakte ik dan een bloemstuk met witte rozen en kleine bloempjes en ik maakt ook rozen van 5 euro briefjes voor ertussen en dan ook nog muntjes in verwerkt. Al zeg ik het zelf, het was prachtig.En ter info. ik heb géén bloemschikken gevolgd of zo, dus het is een beetje zoeken, maar dat lukt wel ...xxx
een trouwfeest dat ik ben geweest hadden ze allemaal stukken van 2 euro in kroonkurkjes gestoken en dat in een kist.was ook wel heel leukgroetjespatricia
Hey, zou je mij ook kunnen doormailen hoe je die papieren bloemen maakt?Peggy_verstraeten@hotmail.com
Ik zou ook graag weten hoe je die papieren bloemetjes maakt.pannecouckean@hotmail.com
Als het geen moeite is, zou ik het ook wel willen weten hoe je die bloemen maakt.katrinverbraeken@telenet.bePs: wij hebben ooit geld gegeven aan een koppel dat aan het bouwen was en we staken dat geld in een bakstenen huisje dat we zelf geknutseld haddenGroetjes!
Heel wat zoekwerk voor degene die het krijgen!! We waren met een grote groep en hebben een bankrekening geopend, maar daarop een mooi bedrag. Daarbij kregen ze een telefoonboek (witte gids) en daarin zat het rekeningnr verstopt (op al verschillende bladzijden iedere keer één cijfer, maar wel in de juiste volgorde). Na heel wat zoekwerk wisten ze hun rekeningnr en konden ze het geld afhalen!
HeyAmai, zo'n toffe dingen allemaal. Ik denk dat we voor de visbokaal gaan. Dat past wel in hun interieur. Maar dat van de papieren bloemen vind ik ook wel leuk, misschien voor een volgende trouw. kan je dit doorsture?BedanktVickyvickystuer@hotmail.com
Kan jet het werkplan voor de bloemen ook naar mij doormailen?thxrientjevdb@hotmail.com
Naar mij ook graag!barbara(at)krtkg1(dot)ugent(dot)be
ik zou ook wel graag weten hoe je bloemen uit geld maakt :-)fietje_t@hotmail.comBedankt!Sofie14.08.06
HalloKan je mij ook eens het werkplan voor de bloemen uit geld doormailen?nele.neyens@scarlet.beAlvast bedankt!
wij hebben een kein bokaaltje genomen,een visje erin en dan een klein kistje(van ijs of zo) en daarin geld,nog een goed verpakt(zo wordt het niet nat en op de bodem nog wat centjes.Wij hebben dat al aan 2 koppels gegeven en die vonden dat enorm leuk
Kun je mij dit ook doorsturen? Voor het maken van papieren bloemen?Thxfraisje@fulladsl.be
Ohja, nog vergeten...Wij hebben op een trouw van ons beste vrienden een grote ballon laten "maken" met daaraan een mandje (dus het lijkt op een luchtballon) en in dat mandje twee beertjes (van Me To You, die grijze beertjes, en ze waren gekleed als bruid en bruidegom). Daarbij hadden we een gote kaart gestoken met een tekst op en het geld hierin gestoken van iedereen.Ze vonden dit zeer mooi en t heeft lang in hun living gestaan na de trouw.
Vraagje aan de persoon van die witte gids.Wij hebben dit ook gedaan.Misschien ken ik je wel. Dus had ik graag je naam geweten. Thanks