Terug naar overzicht
ik zou zeggen: hoor eens bij de politie of dit mag of niet.zo ja, dan moet de ceremoniemeester zich maar schikken. het is jullie dag hé! pech dat hij dat niet graag doet dan.Mieke13/05/06
Hey Heidi,Wij trouwen ook in Leuven en tegen ons is gezegd dat we ongeveer nog 10 minuutjes de tijd krijgen na het buitengaan maar dat we daarna wel moeten vertrekken aangezien de koppels die na ons trouwen ook daar moeten kunnen parkeren en je al gauw 4 wagens hebt per koppel en dat er voor zoveel man geen plaats kan voorzien worden.GroetjesIneke
Hey,kunnen de ceremoniewagens misschien niet effe ergens anders gaan parkeren? Als je ze kan bellen als ze terug moeten keren of zo kan dat toch?Lieve
Ik heb gisteren net even geïnformeerd ivm parkeren in leuven aan het stadhuis en je mag alleen blijven staan gedurende de tijd dat je in het stadhuis bent. Wij zijn ook van plan om nadien toch even de oude markt op te gaan voor wat foto's en een drankje.Dus we moeten ook ff nog zoeken naar een plek om de auto's te zetten.GroetjesMarijke20/05/2006 (stress)
Dag Marijke,Ik zie dat jij volgende week al trouwt.In ieder geval veel plezier die dag en nog een gelukkig leven samen! Kan je me laten weten welke oplossing jullie gevonden hebben voor jullie wagens?Heidi09-09-06
Wij gaan gewoon ergens anders parking zoeken, er is eigenlijk geen andere oplossing, misschien ff op de Boerenbondparking.