Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwen in Leuven - terrasje

12-5-2006 9:04:55
Hey,

Onze burgerlijke trouw gaat in Leuven door en zoals de traditie betaamt zouden wij daarna een terrasje willen gaan doen op de grote/oude markt. Wij hebben toch voldoende tijd tussen burgerlijk huwelijk en kerkelijk huwelijk.

Nu zegt onze ceremoniemeester dat de wagens niet mogen blijven staan in de Naamsestraat en dat dat dus eigenlijk niet kan (ik had eerder de indruk dat hij het niet wou).

Is er nog iemand in Leuven getrouwd die een terrasje gedaan heeft? Wat hebben jullie met je wagens gedaan?

Heidi
09-09-05

9-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 360

13-5-2006
 Meld misbruik12-5-2006 9:22:29

ik zou zeggen: hoor eens bij de politie of dit mag of niet.

zo ja, dan moet de ceremoniemeester zich maar schikken. het is jullie dag hé! pech dat hij dat niet graag doet dan.

Mieke
13/05/06

10-6-2006
 Meld misbruik12-5-2006 12:57:59

Hey Heidi,

Wij trouwen ook in Leuven en tegen ons is gezegd dat we ongeveer nog 10 minuutjes de tijd krijgen na het buitengaan maar dat we daarna wel moeten vertrekken aangezien de koppels die na ons trouwen ook daar moeten kunnen parkeren en je al gauw 4 wagens hebt per koppel en dat er voor zoveel man geen plaats kan voorzien worden.

Groetjes

Ineke

1-9-2006
 Meld misbruik12-5-2006 13:53:28

Hey,

kunnen de ceremoniewagens misschien niet effe ergens anders gaan parkeren? Als je ze kan bellen als ze terug moeten keren of zo kan dat toch?

Lieve

marijke
20-5-2006
 Meld misbruik12-5-2006 20:30:18

Ik heb gisteren net even geïnformeerd ivm parkeren in leuven aan het stadhuis en je mag alleen blijven staan gedurende de tijd dat je in het stadhuis bent.
Wij zijn ook van plan om nadien toch even de oude markt op te gaan voor wat foto's en een drankje.
Dus we moeten ook ff nog zoeken naar een plek om de auto's te zetten.

Groetjes

Marijke
20/05/2006 (stress)

Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik13-5-2006 19:08:58

Dag Marijke,

Ik zie dat jij volgende week al trouwt.

In ieder geval veel plezier die dag en nog een gelukkig leven samen!

Kan je me laten weten welke oplossing jullie gevonden hebben voor jullie wagens?

Heidi
09-09-06

marijke
20-5-2006
 Meld misbruik17-5-2006 23:54:58

Wij gaan gewoon ergens anders parking zoeken, er is eigenlijk geen andere oplossing, misschien ff op de Boerenbondparking.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...