Nu Online
Momenteel zijn er 618 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes oktober?!

10-6-2011 12:00:05
Hallo bruidjes!

Ik las hiernet het item van de bruidjes van september en schrok toch een beetje dat er al zo veel van hen de uitnodigingen klaar en zelfs al verstuurd hadden.
Vandaar mijn vraagjes aan de bruidjes van oktober, wanneer versturen jullie de uitnodigingen? Wij trouwen 1 oktober en ik dacht zo'n 6 à 8 weken op voorhand, dus bij ons begin augustus. Tegen wanneer laten jullie bevestigen?

Bedankt!
Groetjes

Caro
1-10-2011
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1029

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik10-6-2011 12:04:33

No worries :-) Wij trouwen 3 september en beginnen de uitnodigingen te versturen begin juli.
Zeker op tijd dus!

Groetjes

Eva
31-10-2011
 Meld misbruik10-6-2011 12:08:55

Wij trouwen 31 oktober en ik ben nu volop met de uitnodigingen bezig ik zit natuurlijk wel met een verlengde weekend en het is schoolverlof rond die periode daarom dat ik toch ietsjes sneller ben met de uitnodigingen

Heb gevraagt om alles voor 1 oktober te laten weten dan heb ik nog tijd om met de zaal alles te regelen

Lesley
15-10-2011
 Meld misbruik10-6-2011 12:45:43

Hallo,

ik had gedacht om ze midden juli-eind juli op te sturen (etiquette zegt zoals jij wilt, 6 à 8 weken), maar vermits we met de vakantieperiode zitten wil ik ze ongeveer 12 weken op voorhand versturen.
Het gaat er ook vanaf hangen wanneer ik klaar geraak want ik wil ze zelf maken en heb het gerief nog niet in huis

Ik wil de mensen voor 1 oktober laten bevestigen zodat we nog 14 dagen hebben om alles te kunnen regelen met het exacte aantal (wij kunnen het aantal nog tot 5 dagen ervoor wijzigen dacht ik)

Nathalie
14-10-2011
 Meld misbruik10-6-2011 13:14:48

Hey,

Wij trouwen 14 Oktober. Onze uitnodigingen hebben we al gekozen. We zijn aan het wachten op een proefdruk.
Ik denk dat we deze half augustus of eind augustus opsturen en we vragen om te antwoorden voor 15 september.
Groetjes

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik10-6-2011 14:16:26

Net zoals Hanne trouwen wij 3 september en gaan we ook pas begin juli de uitnodigingen versturen. De meesten zijn toch al op de hoogte van die dag :-)

Freia
22-10-2011
 Meld misbruik10-6-2011 14:48:49

Wij gaan ons uitnodigingen 2 maand op voorhand versturen.

Dat vind ik perfect.

En wij laten de mensen 14 dagen voor onze datum ten laatste bevestigen.
Wij Moeten een week op voorhand zeggen hoeveel gasten er zullen zijn, maar mogen nog tot 1 dag voor het huwelijk doorgeven mocht er iemand wegvallen wegens ziekte...

Celesta
22-10-2011
 Meld misbruik10-6-2011 16:48:35

Hoi allemaal...

@Freia: hihi we trouwen op dezelfde dag...

Wij zullen onze uitnodigingen in de eerste weken van juli beginnen opsturen. We willen eind september weten wie komt en wie niet. Dit om ook onszelf voldoende tijd te geven de mensen te contacteren die vergeten te antwoorden.

Tegen half juli willen we alle uitnodigingen weg hebben aangezien we dan zelf ook even ertussenuit gaan enzo...

Groetjes,
Celesta

Bruidje
3-9-2011
 Meld misbruik10-6-2011 17:00:11

Wij trouwen 3 september en onze uitnodigingen zijn nog niet klaar.. We zullen ze ten vroegste ergens midden of eind juli in de hand hebben, als t geen vertraging oploopt! Maar gelukkig kent iedereen de datum wel dus het zal geen verrassing zijn als ze ze ontvangen :)

Lientje
3-9-2011
 Meld misbruik10-6-2011 17:32:25

hey,
wij trouwen ook 3 september en met een beetje geluk heb ik mijn uitnodigingen tegen eind volgende week.
dan nog bij alle 250 uitnodiging een foto in kleven en alle enveloppen schrijven.
dus ik vermoed dat we de onze ook pas half juli zullen kunnen versturen hoor.

groetjes

Emmy
1-10-2011
 Meld misbruik10-6-2011 18:21:25

Hey Caro,

wij trouwen ook op 1 oktober en zijn ook van plan onze uitnodigingen pas eerste helft augustus te versturen. We laten ze wel binnenkort al drukken, want halfweg juli gaan heel wat drukkers in verlof tem 15 augustus. We zullen de mensen laten bevestigen tegen 10 september, dan hebben we nog voldoende marge om de laatste dingen af te werken.

ilse

Meld misbruik10-6-2011 20:15:01

Hallo,

Wij trouwen ook 1 oktober leuk he (011011) enfin, wij hebben onze uitnodigingen klaar, en zullen ze eind juni-begin juli beginnen ronddragen/versturen. Ik laat ook bevestigen voor 20 augustus, zodat ik voldoende tijd heb om de mensen te contacteren, want wij hebben heel wat gasten die juli-augustus-of september in verlof gaan en op die manier heeft iedereen voldoende tijd. Dit geeft me ook minder stress in de laatste maand voor het huwelijk, want we hebben geen verlof dit jaar dus moeten alles in het weekend regelen. Normaal zeggen ze 6 weken op voorhand, maar met een lange verlofperiode is 2 maanden voordien geen uitzondering.

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik10-6-2011 20:24:26

Ik ben van plan ze niet vroeger dan begin augustus te versturen. 6 à 8 weken is wat de etiquette voorschrijft, en als je het té lang op voorhand doet, denk ik dat mensen het ook vergeten, omdat ze het opzij leggen onder het motto 'oooh dat is nog lang niet zover' :-)

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik10-6-2011 23:38:56

wij trouwen 10 september en zijn ze nog aan het afwerken. ik wou ze graag eind juni versturen, maar zal pas eerste helft juli lukken vrees ik.
ik denk dat ik tegen ten laatste 20 aug ga vragen te bevestigen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info