Terug naar overzicht
hey Wendy, Ik ben hier al geweest, ben daar ook een aantal kleedjes gaan passen, maar heb uiteindelijk mijn kleedje ergens anders gevonden.Het klopt idd dat ze je op de trouwdag komt helpen met aankleden. Zo hebben ze het toch tegen mij gezegd, of het effectief zo is, weet ik niet, maar denk van wel hoor :-)
hoi, ja inderdaad die mevrouw komt je helpen op de dag van je trouw en zorgt dat alles tip top in orde is! Het zijn héél vriendelijke mensen, mijn mama heeft er enkele jaartjes geleden haar kleed gekocht voor de trouw van mijn zus! Die mevrouw heeft haar werk (inkorten , aanpassen,...) héél goed gedaan en mama was super tevreden. Daarom ga ik over enkele weken ook naar daar voor wat kleedjes te passen. Als ik daar mijn ding ga vinden weet ik niet, maar ik wil wel rondkijken en passen ! Groetjes xxx
Hoi, ik heb mijn kleed daar gekocht en ze komen inderdaad aan huis om je aan te kleden op de trouwdag.Zaterdag staat ze hier bij mij thuis met mijn kleed :-) Groetjes
hallo ik heb mijn trouwkleed ook niet van daar. Ben naar lommel gegaan. En ben daar zeer tevreden over.