TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
natje
12-5-2012
|
10-6-2011 18:35:58
hey tabita
als ik van u was zou ik wachten, ik ben vorig weekend naar rotterdam gereden naar de honeymoonshop en heb ook verschillende trouwkleedjes aangehad er waren er 2 die ik mooi vond maar er was een kleed dat ik aan deed en ik zag mijn eigen in de spiegel en ik had zoiets van dit is het dit word mijn kleed !! ben er helemaal weg van !! je hebt nog tijd he ik zou nog andere winkels bezoeken tot je echt het gevoel hebt ja dit is het. want als je nu al twijfelt ga je er sowiso spijt van krijgen. ik zou het niet doen ook niet omdat het 50% is.
veel succes he
|
|
frederica
19-6-2011
|
10-6-2011 18:39:18
Hey Tabita,
In jouw plaats, gezien je nog heel wat tijd hebt, zou
ik toch nog een paar andere winkels doen. Dat kan nooit kwaad en wie
weet kom je plots dat waauw gevoel wel tegen bij een ander kleedje. Ik
moet wel zeggen, niet iedereen heeft dat gevoel hoor. Ik vind mijn
kleed echt het mooiste en het is voor mij echt 'mijn kleed'. Maar ik heb
geen tranen gelaten in de winkel zoals sommige bruidjes hier op het
forum.Ik wist wel: dit is het! Foto's achteraf bekijken is vaak ook wat
misleidend. Is er een flash afgegaan? (lelijk licht) Vanuit welk
perspectief is het getrokken? Enz.
Succes en nog veel voorbereidingsplezier!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
10-6-2011 18:47:06
Ik zou ook nog verder zoeken... In de eerste bruidsjurk die ik deed had ik ook 2 kleedjes van bwa... wel mooi... Maar toch niet 100% overtuigd. Toen ik dan bij de tweede winkel kwam (ook Bruidshuis) had ik wél onmiddellijk het idee van JA! Dit wordt het! Ook mijn nicht (die mee was) haar gezicht straalde plots! :-)
|
|
elien
22-9-2012
|
10-6-2011 20:12:52
wij trouwen op dezelfde dag.
ik heb ook mijn droomjurk al gezien op foto maar ik dur nog geen aan te passen. tis nog meer dan een jaar weg. zie dak dan beslis op een kleed te kopen en ik kom in tussentijd nog een mooier tegen...
ik weet niet goe wanneer ik achter een kleed mag gaan kijken...ik ben zo een eeuwige twijfelaar é
|
|
Leen
28-5-2011
|
10-6-2011 20:48:40
Ik zou ook nog even verder kijken.
Ik had bij mijn kleed (het 3de kleed, daarna nog 3 aangehad) het gevoel van "JA, dit is het, hierin wil ik trouwen!"
|
|
Tabita
22-9-2012
|
10-6-2011 22:32:21
Hey Bruidjes,
merci voor jullie advies, ga dus inderdaad nog even wachten...
Heb in juli nog een afspraak bij Linx in Leuven, wie weet vind ik daar mijn kleedje wel :-)
Groetjes
en nog veel voorbereidingsplezier
|
|
Isabelle
15-10-2011
|
10-6-2011 22:47:53
hey
ik ben ook niet zo het mega romantische waaaaaauw-type, maar toen ik mijn kleed aanhad, was ik opeens zo zeker he. dat voelt toch speciaal.
veel succes nog!
|
|
Els
5-8-2011
|
10-6-2011 23:02:06
idd, je hebt nog tijd, wachten, er is echt een kleed tussen dat je zegt...
dit is het...!
het hoeft niet het waauw effect te hebben maar je gaat dan zien, jeps, dit is voor mij!
|
|
Sonja
12-5-2012
|
12-6-2011 19:24:37
Hey Tabita,
Ik ben reeds bij Linx in Leuven geweest en verschillende kleedjes gepast waarvan ik dacht, ja dat vind ik wel mooi, maar geen wauw effect. Daarom dat ik nog enkele winkels ga doen, binnekort ook naar Bruidshuis in Merksem en le Chapeau. Ben benieuwd!
Veel succes!
|
|
Jessica
13-8-2011
|
13-6-2011 10:02:06
hey,
Ik heb ongeveer een 6-tal winkels bezocht om vervolgens terug te gaan naar winkel nummer 1! Daar had ik van in het begin mijn kleed gezien, ik had 'het wauw gevoel' maar ik durfde ook nie beslissen... want zoals je zegt...misschien is er een ander nog niet ietsje mooier.
Nie nadenken is dus de boodschap! maak gebruik van u unieke vrouwelijk intuïtie en alles komt goed. niet luisteren naar tal van andere mensen die hun mening geven, gewoon zorgen dat je u er goed in voelt en als je in de spiegel kijkt moet je vooral: u eigen herkennen. Blijf jezelf en laat je niet verleiden door de verkoopstertjes. U gevoel liegt nooit!
groetjes
|
|
Kim
5-5-2012
|
31-7-2011 15:30:29
Hey Tabita, Ik heb bijna juist hetzelfde meegemaakt! Ondertussen heb ik 3 winkels bezocht: in de eerste 1 kleedje opzij laten hangen, in de tweede 3 en tenslotte ook 2 zoals jij! Elke keer vond ik mijn keuze van de vorige winkel overtroffen, dus in de derde winkel dacht ik echt, ja het wordt 1 van deze twee jurken... maar "Wow", nee dat had ik niet, maar dat heb ik ook bijna nooit met iets. Mijn verloofde zegt dat ik me daar niet te hard op moet focussen, dat komt toch niet. Wel jammer, zo'n eeuwige twijfelaarster te zijn. De moeders die erbij waren denken nu dat ik wel uit die 2 jurken zal kunnen kiezen en zijn het bruidsjurk-shoppen beu. Door thuis naar de foto's te zien denk ik meer en meer, ik zal ze toch nog eens passen en ook nog andere kleedjes, want ik wil superzeker zijn van mijn keuze. Zodus zal ik nog met een vriendin apart op "jacht" gaan. En dan nadien nog eens met de mama's gaan als ik iets anders gekozen heb. Hoe is het in de winkel in Leuven geweest? Hopelijk heb je je kleedje gevonden! groetjes en nog veel voorbereidingsplezier! Kim
|
|
Tabita
22-9-2012
|
31-7-2011 19:39:33
Hey Kim,
in Linx in Leuven heb ik mijn kleedje besteld :-) zonder wauweffect, maar wel zeker dat het bij mij past,en dat mijn verloofde het mooi zal vinden bij mij :-)
Vond het passen in ieder geval ook tof met mijn getuige! :-)
Groetjes
en ook nog veeeeel voorbereidingsplezier ...
Tabita
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|