Terug naar overzicht
Wij hadden de foto gewoon op een héél stevig (dik) blad papier geplakt. Op de achterkant stonden dan de feestregels gedrukt, dus dat blad werd dikwijls vastgepakt om te lezen! Tof, want zo kreeg het meteen 2 functies!
Bij IKEA hebben ze allerlei fotohouders... mss eventjes piepen op de website!
Veronique, waar hebben jullie dat blad dan op / tegen gezet? Lies, ben al eens live in Ikea gaan kijken, veel kadertjes enzovoort, maar geen fotohoudertjes...
Heb je al eens bij hema gaan kijken? daar hebben ze ook veel fotokaders. Groetjes
Bij ACTION ook vele soorten kadertjes tegen zeer lage prijzen.
Onze bedankjes waren fotohouders (gemaakt bij mijn broer op het dagcentrum). Wij hadden er extra gepakt zodat we deze ook op de tafels konden gebruiken (tafelnaam + drankenkaart)
Wij zijn ook op zoek naar fotoclips. Ik heb er vandaag bij AVA gezien, maar vond ze wel wat duur. Zo'n 2,5 euro per stuk. Dat loopt op als je er 16 nodig hebt...Bij Hema en Ikea heb ik geen clips gevonden. Als je er gevonden hebt: let me know! :)
Wij hebben er juist op school gemaakt met de kleuters en bij Banier gekocht. Hopelijk vindt je er... Wij hebben witte kadertjes gekocht bij Ikea en daar hebben ze ook zo staanders staan om een kaartje op te zetten :-)
@Lise: Op de tafels stond een doorschijnende vaas en daar werd dat tegen gezet. Aangezien het doorschijnend was, zag men meteen dat er nog iets op stond.
Hey iedereen, na lang surfen en zoeken, heb ik eindelijk een site gevonden waar je zulke houdertjes kan bestellen --> http://www.allesvoorjehuwelijk.nl/tafel-nummer-houders-rond-12-stuks-p-1573.html (je moet blijkbaar googlen op tafelnummerhouder). enige probleem is dat je ze per twaalf moet bestellen, en aangezien ik er zo'n 14 nodig heb, loopt dit al snel op...
Zelf hebben we bij Ikea van die schilders ezeltjes gekocht. Helaas hebben ze die niet meer in de Belgische winkels dacht ik. ( een vriendin van mij heeft ze meegebracht uit nederland)
Wij hebben gisteren bij Ikea kleine metaalkleurige schilderezels gekocht waar we ons tafelnamen op stevig papier gaan opzetten. Je kan er ook een kader opzetten. Kost per stuk 2,99 euro.