Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog geen vervoer!

10-6-2011 20:25:48

Hey mede-bruidjes!

Wegens omstandigheden heb ik eigenlijk nog altijd geen vervoer voor ons huwelijk op 30/7/11.
Ik had in mijn hoofd om 2 mini- busjes te boeken bij Dockx, en die te versieren met linten. Het moet voor ons niet te chique zijn omdat we enkel voor de wet trouwen. Probleem: ik wou vandaag gaan vastleggen en nu zeggen ze daar dat men in de zomer enkel mini-busjes verhuurd voor een volledige week. En dat is geen optie, want dit zou ons in totaal een 1800 € kosten en dat vind ik toch wat overdreven.
Gevolg: waar ik normaal de rust zelve ben, ben ik nu echt wel aan het panikeren!
Heeft iemand van jullie een idee waar we nu nog aan vervoer voor 13 mensen kunnen geraken? 2 Minibusjes zou ideaal zijn, dat past wel in het plaatje, maar alles wat ik via google vond is ook voor 1 week.

Oh, ik hoop echt dat iemand van jullie mij gerust kan stellen!
Alvast bedankt, meisjes!

Lieselotte

Lies
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1285

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik10-6-2011 20:30:24

Wij zijn eens langs geweest bij Dockx, omdat we een ceremonie auto tekort hadden, we informeerden voor een auto, voor een dag te huren en inderdaad, ze zeiden in de zomder verhuren we enkel voor een week! Aan een dag verdienen we niks!
Ze wedden meer op iemand die op vakantie vertrekt en een week een auto huurt.
We mochten enkele dagen voor ons huwelijk eens teruggaan en zien of er nog ene vrij was!!!!
Denk dat ze daar nog nooit aan gedacht hebben, dat je een huwelijk en al wat errond is moet plannen!!!!!

Nienke
2-9-2011
 Meld misbruik10-6-2011 23:23:18

Heb je een voorkeur voor een bepaald busje? Wij hebben een ceremoniewagen gehuurd bij Ronny Lambrechts van Rent-a-Classic en ik weet dat hij ook splitbusjes verhuurt. Anders moet je eens kijken op zijn site.

Ik hoop dat je zoektocht iets oplevert.

an
12-8-2011
 Meld misbruik11-6-2011 2:14:02

wij hebben twee limousines, kan 16 man in een beetje meer ;)

Lies
30-7-2011
 Meld misbruik12-6-2011 10:59:23

Alvast bedankt voor de tips!
Ik heb al geïnformeerd bij Rent-a-classic en wacht op antwoord. Maar eigenlijk zijn we het iets minder 'chique en duur'. We trouwen enkel voor de wet en daar komt nog eens bij dat de straat van het gemeentehuis waarschijnlijk zal onderbroken zijn op onze trouwdag en dat we niet eens tot daar gaan kunnen rijden. Het zou dus een beetje stom zijn om dan qua vervoer alles uit de kast te halen.
Dus: als er nog tips zijn; deze zijn zeeeeer welkom!
Alvast bedankt en nog veel succes aan iedereen met de voorbereidingen!

Vicky
20-8-2011
 Meld misbruik12-6-2011 19:07:22

Ik denk dat wij gewoon 2 taxibusjes reserveren.
Het is voor ons ook enkel voor het vervoer naar het stadhuis en terug.
De rit blijft binnen Turnhout; dus de prijs valt zeer goed mee dan.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...