Terug naar overzicht
http://www.maggiesottero.com/dress.aspx?page=17&style=A3157
1,5 jaar is inderdaad ver op voorhand, maar langs de andere kant... rond september/oktober komt de nieuwe collectie binnen en dan kan je jouw droomkleed misschien niet meer vinden. Weer een voordeel aan de nieuwe collectie is dan weer dat er misschien toch een mooier kleed tussen zit!
hey elien ik heb vorig weekend mijn droomjurk gevonden in de honeymoonshop in rotterdam en jajaja ook een magie sottero kleed daar hebben ze ontzettend veel jurken van maggie. www.honeymoonshop.be. 1.5 jaar is nog lang maar langs de andere kant wat als je in de nieuwe collectie niet echt u ding vind ?wij trouwen binnen elf maand das ook nog effe maar dit was echt mijn droomkleed dus waarom wachten. geniet nog van jullie voorbereidingen
hey elien, heb mijn kleedje van maggie sottero ook 1.5jaar op voorhand besteld in honeymoonshop in rotterdam. en heb daar geen 1 second spijt van gehad. het was gewoon het gevoel van 'dat is het', en je kon mij geen ander kleedje meer verkopen. eens de nieuwe collectie binnen is, kan jouw kleedje eruit zijn en dan moet je op zoek naar een ander. Dus als dat je gevoel zegt, moet je het volgen en is een afspraak maken om het al is te passen hé :) heel veel succes!! groetjes
Ik kan me vergissen hoor, maar ik was op honeymoonshop aan het rondneuzen en volgens mij stond deze jurk op die site aan summersale... Weet het niet zeker hé, dus schiet me niet dood als het toch niet diezelfde jurk is! http://www.honeymoonshop.be/dames/trouwjurken/P244/michelle-a557-gb.html
Ik wil ook een jurk van maggie sottero...helemaal verliefd ben ik erop... Maar...wil tegelijkertijd ook nog wat zwangerschapskilo's kwijt die er hopeloos aan blijven plakken... Ik vermoed dat ik nog even zal moeten wachten, al denk ik wel dat ik ga proberen het al eens te gaan passen, kwestie van te weten of dit model me eigenlijk wel staat...want dat weet je pas als je het hebt aangehad... Veel succes!
Ik zou zeggen gewoon passe!!! ook al is het nog meer dan een jaar wachten! als het jouw droomurk is dan moet je ze gewoon hebbe! Ik ben begin mei van dit jaar geweest voor mij trouw van volgend jaar in juni gewoon omdat ik de jurk die ik heb gekoze zo mooi vond... en ik kreeg een serieuze korting erbovenop omdat het van de collectie van 2010 is, dus mooi meegenomen... want stel je voor dat je in de nieuwe collectie geen jruk mooi vind dan sta je daar... Gewoon gaan!!