Nu Online
Momenteel zijn er 449 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes met lef hier op het forum...

10-6-2011 22:50:42
Vandaag ging ik mijn droomjurk laten afspelden in de bruidswinkel, zodoende de retouches uitgevoerd kunnen worden.
Toevallig kwam het forum ter sprake, toen viel mijn mond ver open van het lef sommige bruidjes hier blijkbaar toch wel hebben....

Blijkbaar zijn er hier bruidjes die zomaar durven vragen welke jurk ik gekocht heb, of ze hem mogen zien en meer zelfs nog wat hij gekost heeft!!! Gelukkig is de winkel in kwestie professioneel genoeg om niet in te gaan op zulke vragen, maar ik begin me toch vragen te stellen bij de intentie van zulke mensen. Het zou nooit in mijn hoofd opkomen om zoiets te vragen! Waar haal je het lef!

Dus als iemand zich aangesproken voelt... Er bestaat nog altijd iets als beleefdheid, als je het gewoon beleefd had gevraagd aan mij had je mss een foto te zien gekregen en mss zelfs had ik nog de toestemming gegeven aan de winkel om hem te laten zien... Maar dit vind ik er gewoon weg over!

Respect is een kleine moeite lijkt me...

Gr

Sara

Sara
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 44 | Gelezen: 1632

A.
23-7-2011
 Meld misbruik10-6-2011 22:54:13

Mijn god!!!! Hoe zielig... Snap niet dat sommige dit durven. Ale, dat doe je toch niet!!!

Els
5-8-2011
 Meld misbruik10-6-2011 22:55:28

ik dacht dat het een positieve boodschap was maar niet dus...
kan je niet helpen (weet zelfs niet hoe-wat-waar)

vind't ook wel onbeleefd... ipv het gewoon aan u te vragen...

:s

Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik10-6-2011 23:04:38

on-ge-loof-lijk... dat zou zelfs nog niet in me opkomen!

Ankie
6-7-2012
 Meld misbruik10-6-2011 23:09:35

Huh? Ik versta het niet goed... Er zijn dus mensen van het forum hier die in de bruidswinkel gevraagd hebben om jouw bruidsjurk te zien, te weten wat deze kost, etc. Zo van "Wat heeft Sara gekozen? Mag ik dat een keertje zien?" Ja? Hoe komen ze daar nu bij? Ik zou er nog niet aan denken om zoiets te doen. Amai dat is dan toch ook geen respect voor je privacy. Ik vind dat maar heel bizar...

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik10-6-2011 23:10:47

Brrr ik vind het zelfs creepy en stalkerig! Ik snap volkomen dat je dit allesbehalve leuk vindt! Er zijn toch rare mensen op deze planeet, en zo zie je maar dat sommige mensen echt misbruik kunnen maken van jouw lief zijn en behulpzaam zijn! Echt jammer!

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik10-6-2011 23:17:23

@Ankie: Daar komt het op neer ja.
Waarom ze het vragen, weet ik ook niet. Maar respectloos vind ik het zeker.
Ik heb hier al een aantal mensen de winkel aangeraden omdat ik er zo tevreden van ben. Is het nu daarom? wie zal het zeggen?

Ankie
6-7-2012
 Meld misbruik10-6-2011 23:25:41

Ah want vroeg me ook al af hoe ze wisten in welke winkel ze moesten zijn. Mja, het is zeker en vast vreemd. Blijkbaar moeten we dus toch wat op onze hoede zijn met het delen van informatie voor zij die een beetje véél te nieuwsgierig zijn...

Sonja
6-8-2011
 Meld misbruik10-6-2011 23:25:42

Hey Sara,

dit is echt onmenselijk, en inderdaad een blijk van weinig respect.
Wie haalt dit nu in zijn hoofd om zoiets te durven, kan ik niet van over hoor.
Ik hoop voor jou dat het geheim zo lang mogelijk bewaard blijft.

Groetjes
Sonja

Greet
15-7-2011
 Meld misbruik10-6-2011 23:26:37

Jaja, the bridzalles from hell, ze bestaan en deinzen voor niks terug!! : D Niet van wakker liggen: in de winkel gaan ze er niet op in dus neem het als een groot compliment: they want to be you! ;)

GREETs

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik10-6-2011 23:37:32

Ja hallo, dat is er inderdaad over...
Kort samengevat; redelijk triestig

Wendy
9-7-2011
 Meld misbruik11-6-2011 0:03:03

Wauw: ik denk eigenlijk alleen maar: Ieuw! Wie houdt zich daar nu mee bezig?

Severine
24-9-2011
 Meld misbruik11-6-2011 0:34:18

het is respectloos om zoiets te doen, maar trek je het niet aan zou ik zeggen. ik zou m'n tijd toch anders benuttigen.
helaas zijn er mensen die zich met zulke dingen bezig houden wat je budget is. ieder heeft z'n eigen visie van z'n feest en het zal nooit perfect zijn voor iedereen. Zolang jij er bij goed voelt is het enige wat telt!
Tegenwoordig is jaloezie en erge ziekte geworden!!!
helaas...

an
12-8-2011
 Meld misbruik11-6-2011 2:10:49

Mja ik vind dat nu persoonlijk niet zo erg als ze vragen welke jurk en wat hij heeft gekost :) lijkt gewoon een vriendelijke vraag :)

rafa
6-5-2011
 Meld misbruik11-6-2011 6:11:39

kvind dit eerlijk gezegd schandalig.. en kon die mevrouw van de winkel niet zeggen hoe die persoon heette, dan kon je zo achterhalen wie het was, en zelf ns via privebericht erover aanspreken.

@ an: het is misschien een vriendelijke vraag als ze naar sara zelf toe gesteld werd, maar niet achter de rug om in die winkel gaan vragen welke jurk sara heeft en wat het gekost heeft, en dan zeker niet omdat het eigenlijk toch wel een vreemde is, ookal heeft sara die winkel mss aangeprijsd bij de persoon ik kwestie, dat doe je gewoon niet!!!

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik11-6-2011 6:55:02

Rilling! Het idee dat mij zoiets zou zijn overkomen!
Dit is inderdaad iets wat ze jou hadden moeten vragen en niet de mensen van de winkel!

Ik wacht gewoon rustig tot eind augustus, dan zullen er wel foto's verschijnen =)

Leen
28-5-2011
 Meld misbruik11-6-2011 6:56:03

Ohja, natuurlijk gaan de mensen die het wel hebben gedaan zich hier niet bekend maken, maar ik vind wel dat ze hun verontschuldigen naar Sara kunnen aanbieden in een privéberichtje ofzo!

sjoeke
15-7-2011
 Meld misbruik11-6-2011 7:11:03

Ja watte, ik zou er nog niet aan denken om zoiets te durven vragen ! Aan m'n beste vriendin tot daar aan toe, maar toch niet naar een winkel gaan, vragen naar het kleed van en dan nog de prijs willen weten ! Ikzelf heb eens een bericht gepost over m'n kleedje, en via een link zag je alles... maar dat was mijn eigen keuze. Ik begrijp heel goed dat je er niet mee kan lachen, dat die bepaalde persoon (en) zich maar eens goed schamen (dat zullen ze waarschijnlijk niet eens doen). Laat het over je heen gaan, waarschijnlijk zitten die nu lekker te genieten omdat jij er kwaad van wordt ! Zo zijn er nl mensen, die hebben niets beters te doen!

Charlotte
2-7-2011
 Meld misbruik11-6-2011 9:08:37

Waar mensen zich toch mee bezig houden?!

Ik volg Greet haar Comment volledig!

Geniet maar in je gedachten van hoe je er op je dagje zal uitzien, de anderen kunnen er maar van dromen

Kus,
Charlotte

Debbie
8-6-2012
 Meld misbruik11-6-2011 9:43:49

Oh nee! hoe erg... ik kan toch niet begrijpe hoe iemand op zoiets komt om te vragen in de winkel... iemand met veel lef inderdaad... Echt creepy! hopelijk kom ik binnekort niet binne in de winkel waar ik ben geweest met hetzelfde verhaal :-)... och gewoon niet aantrekken de winkel heeft het professioneel aangepakt eh!

natje
12-5-2012
 Meld misbruik11-6-2011 9:56:08

iedereen is wel nieuwsgierig naar een ander bruidje haar trouwkleed.
maar in de winkel zoiets vragen vind ik er zwaar over!!!
niemand heeft zaken hoeveel je trouwkleed kost en hoe het eruit zie.
als je u trouwkleed wilt laten zien , kun je zoals vele bruidjes de fotos tonen op forum maar achter iemand zijn rug naar de winkel gaan en vragen om het kleed te zien en de prijs vind ik echt zielig!!
en creepy !!
als ze het lef hebben om zoiets te doen vind ik ook dat ze het lef moeten hebben om het eerlijk optebiechten ook !!!!

sara geniet nog van u voorbereidingen en trekt het u niet aan van zo mensen puur jaloezie is da !!!
groetjes

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik11-6-2011 9:57:09

Hey Sara,

echt bekrompen en kleinburgerlijk van degenen die zich daaraan schuldig gemaakt hebben !
Maar anderzijds denk ik ook van : wie van je kennissen, vrienden, familieleden of collega's, is hier toevallig terechtgekomen, heeft je foto herkend, onder een nickname (als zogezegde bride to be) vraagjes beginnens stellen ivm de winkel waar je jurk vandaan komt en op die manier dus in die winkel de 'curieuzeneuzen' gaan uithangen ? Ik houd altijd in gedachten dat ikzelf hier toch ook ooit eens compleet toevallig op dit forum uitgekomen ben door op google iets in te tikken als "kent iemand feestzalen in oost-vlaanderen ?". Gelukkig waren er in 2009 nog geen profielfoto's maar denk niet dat familieleden, vrienden of collega's er niet op kunnen geraken, hoor, door zelf iets te zoeken voor een communiefeest bvb. Ik sluit je verdenking naar bruidjes toe niet uit maar ik heb toch zo mijn bedenkingen. We hebben allemaal veel tijd en energie in ons huwelijk te steken. Blijft er dan ook nog tijd over om je dààrmee bezig te gaan houden ? vraag ik me af...
Enfin, wie het ook is, het is in elk geval getuigen van een lelijk gebrek dat 'nieuwsgierigheid' heet. Trek het je niet aan en sowieso Bravo voor je bruidswinkel, he !

evelyn
16-9-2011
 Meld misbruik11-6-2011 10:19:02

zo zielig van die mense, wie doet nu zo iets!! echt wel heel belachelijk!!!!!!!!!!
zou zelf nooit iemand wille nadoen ofzo, die mense kunne gewoon nie zelf een kleed uitkieze ofwa?? daaraan zie je wat er hier toch op de wereld rond loopt

Kenza
17-9-2011
 Meld misbruik11-6-2011 10:38:29

Jeeetje! Ronduit schijnheilig is dat!
Ik ben enkel bezig met mijn eigen jurk , wie houd er zich nu bezig met informatie te gaan vragen over een ander bruidje haar jurk! Allé ik denk dat de meesten dit delen, het is natuurlijk altijd fijn om hier na iemands huwelijk de mooie foto's te zien en te weten hoe het bruidje eruit zag op haar trouwdag, maar om dit nu op voorhand te gaan uitpluizen kan er bij mij niet in! Precies de paparazzi haha!
Iedereen komt hier om raad te vragen aan elkaar en alle leuke en minder leuke momenten met elkaar te delen ... en blijkbaar moet je dus oppassen met welke info je hier deelt!

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik11-6-2011 10:40:35

Hoi allemaal:

Dank voor jullie lieve berichtjes, ik ben al wat gekalmeerd en trek het mij niet al te veel meer aan. Wat Fredie zegt kan altijd, maar dat lijkt me redelijk onwaarschijnlijk omdat het niet één persoon is het waren er meerdere en ze hebben zelf gezegd dat ze via het forum naar daar gestuurd zijn. Maar kan uiteraard altijd, maar toch...

Soit ik kan iedereen garanderen dat er kort na het huwelijk foto's zullen verschijnen hier en je dus geen moeite moet doen om naar de winkel te lopen. Nog twee maanden geduld dus!

Grtjs

Sara

evy
18-6-2011
 Meld misbruik11-6-2011 10:47:52

ey,

hmm hm , da is echt wel grellig!! and way over!
ale ge voelt u hier eigenlijk veilig, doet heel der verhalen, over fustraties, zorge en daarnaast ook heugelijke dinge die je deelt, nu moet je nog gaan denken wat je hier neerpoot omda er mss 1 of meerdere mense zich aanlogge met minder fraaie bedoelingen...
brrr mag er nie aan denke

waarschijnlijk mense die enkel meeleze... maar wat ben je er mee.. om naar een kleed van ander te vrage.. tssss
en twas nie da iemand was die wistt da je op dit forum zit en gewoon doet alsof die via forum komt???

hopelijk kom je zo nare dinge nie meer tege!

liefs
ps laat het idd nie de boel verbrodde!

Samira
2-9-2011
 Meld misbruik11-6-2011 11:14:50

Wablief?! Dat is er toch compleet over? Wij zijn hier op het forum om raad te vragen en mee te leven met de anderen. Ik vind het echt schandalig dat er mensen zijn die dergelijke dingen zouden durven vragen aan de bruidswinkel??

Laat zulke dingen inderdaad de boel ni verpesten.

Groetjes

Yves

Meld misbruik11-6-2011 11:15:52

Beste Sara,

Persoonlijk denk ik dat de dam van de winkel in kwestiewou aantonen dat ze professioneel zijn en zo reageren op ...

Anderzijds zadelt ze jullie wel even op met een slecht gevoel...want professioneel zou ze hie rook niet mogen over zeggen.

En ik keur zeker het onrespectloos gedrag af van sommigen die dit durven vragen,
maar weet dat dit meestal met goede bedoelingen is en uit nieuwsgierigheid.

Ik zou er me niet verder over opwinden...ze hebben de jurk niet te zien gekregen
en zeker de prijs niet.

Mensen hebben de neiging zich graag te spiegelen of het nu aan een bekend is,
of aan iemand die leuk oogt en goede raad geeft...en dat w akkert in velen de nieuwsgierigheid aan.

Wel tof dat er mensen zoals jij zijn die het hart op de goede plaats dragen en anderen graag helpen. Geniet van deze momenten en vergeet de mindere. ;-)

Vriendelijke groeten,
Yves

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik11-6-2011 11:21:05

Hey ,

dat is er toch echt wel over. Een trouwjurk is tot en met den trouw iets persoonlijk en geheim dat niemand hoeft te zien tenzij jij dat zelf beslist. Die mensen zoeken dan toch echt wel uit waar je u trouwkleed hebt gekocht. ik vind het echt schandalig!! Maar zoals de andere zeggen laat zulke dingen heel het voorbereiden niet verpesten!

groetjes

Tamara
24-6-2011
 Meld misbruik11-6-2011 12:04:01

dat hebben ze bij mij ook gedaan. een "vriendin" had haar kleed bij dezelfde winkel gekocht en vroeg expliciet of ze mocht komen voor haar 2e pas als ik daar ook was. tjongejonge, sommige mensen kan je niet geloven...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-6-2011 13:31:06

Ik dacht meteen hetzelfde als Fredie! Zouden het geen mensen zijn die je kent?! Al is het dan die verder van jullie af staan?
Ik kan me eigenlijk moeilijk inbeelden dat iemand die jullie / jou niet kent specifiek naar jou gaat vragen... En wat weten ze nu met 'Sara van het forum'... Er zijn zoveel Sara's die gaan trouwen en die dan ook een jurk kopen... Ik vind het toch maar een vreemd verhaal, eerlijk gezegd en kan er maar niet bij wie zoiets doet... Wat ben je er nu mee om te weten wat een 'wildvreemd' bruidje zal dragen en hoeveel het kost?! Zowat àlle jurken die in de winkel hangen worden toch ooit door een bruidje besteld?!

Els

Meld misbruik11-6-2011 14:00:31

Hey, is eigenlijk wel een beetje griezelig om zoiets tegen te komen...

Maar 'k vind het precies toch ook wel een beetje een raar verhaal. Hoe kan iemand die u niet kent en hier enkel een paar berichtjes van u leest nu in zo'n winkel naar uw kleed gaan vragen: er is een zekere sara op het forum die hier een trouwkleed heeft gekocht, daar weten ze in die winkel toch niks mee? En waarom zou iemand die u niet kent nu per se willen weten welk kleed je gaat dragen en hoeveel het kost? Moest je nu een of andere bv zijn ofzo... :-)

Alléja, toch maar niet te veel proberen aan te trekken zeker, ze zijn ook niets te weten gekomen hé...!

Els

daisy
8-9-2012
 Meld misbruik11-6-2011 15:46:42

Ik zou je er niet teveel van aantrekken hoor, bekijk het positief! De persoon die erachter vroeg vind het waarschijnlijk de echt de moeite om uit te zoeken omdat jij indruk hebt nagelaten hihi!

Het is natuurlijk wel een beetje raar, maar ik denk dat ik het gewoon grappig zou vinden... hoewel... zit nog niet in 'de jurk fase' dus dat kan misschien nog wel veranderen...

Hopelijk heb je alvast veel geniet gehad van je pasbeurten met je 'Secret wedding Dress' Want natuurlijk moet dit geheim blijven!

En nu even een beetje nieuwsgierig, je winkel is dus een aanrader? Laat je me dan snel weten welke winkel? Ik zou in september voor de eerste keer willen gaan rondkijken... (dus ik wil gerust nog even wachten tot je getrouwd bent hoor!)

groetjes

renske
12-8-2011
 Meld misbruik11-6-2011 16:07:25

djeezes wat schijnheilih en kinderachtig! wie houd zich daar nu in godsnaam mee bezig ! heeel laag gevallen hoor djeezes geduld word beloond dus waarom moeten ze der dan achter vragen om jou kleed te zien :s mag er niet aan denken dat ze dit doen :s
ronduit belachelijk !

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik11-6-2011 18:51:58

wablief?? zijn er echt mensen die zich met zoiets bezig houden?! onvoorstelbaar!!!
als je het wil weten vraag het toch gewoon aan die persoon om het eens te zien!

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik11-6-2011 20:16:08

Ik sluit me aan bij Veronique hoor, ik vind het ook maar een beetje een raar verhaal...
Ze kennen je familienaam toch niet en er bestaan nogal veel Sara's toch?
Ik kan me moeilijk inbeelden dat er iemand wildvreemd (zo goed ken je elkaar tenslotte helemaal niet!) zomaar ff jouw details gaat opvragen... Wat ben je er tenslotte mee?
Lijkt me ook logischer dat het iemand is die je kent en heel nieuwsgierig is...
(dan is het natuurlijk nog niet correct he)
Indien het wel zo is, zou ik het ook niet normaal vinden maar probeer je er niet te veel van aan te trekken!! XXXX

Filipa
23-7-2011
 Meld misbruik11-6-2011 20:24:39

OMG Wie doet zoiets in Godsnaam?
Weet jij wie het is, heeft die dame er iets van gezegd?
Ik kan mijn ogen niet geloven! We zijn allemaal benieuwd naar elkaars foto's, naar elkaar jurken.. maar zoiets?!?

Bij mij moeten ze het ook niet proberen!!!
Probeer je er niet te veel van aan te trekken... knuffel xxx

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik11-6-2011 22:53:44

Hey Sara

Begrijp héél goed dat je wel van streek was hierdoor. Snap echt niet waarom er bruiden zijn die zoiets doen. Alleen is mijn ervaring met vrouwen wel dikwijls dat er jaloezie onder hen heerst, spijtig genoeg.

Maar dan zoiets achter je rug doen, nee dat is er echt over.
Lig er maar niet van wakker meid! Bekijk het maar langs de andere kant: je bent populair, want bij mij zijn ze zo nieuwsgierig niet

Veel plezier nog met de voorbereidingen!

jeff
27-8-2011
 Meld misbruik12-6-2011 1:25:41

Zoe zie je maar hoe mensen zijn....wij hebben nare evaringen gehad, dei je wellicht nog allemaal zal herinneren, over het annuleren van een bruidsjurk door sterfgeval van de bruidegom en de reactie die we daarop kregen van de handelaar in kwestie......nu hebben we uw nare ervaring.....en dat zijn niet de enige negatieve dingen die je hier kunt lezen op het forum!
Mensen denken nu enkel nog aan "ik", eigen belang, anderen overtreffen enz.....
Maar trek het je niet aan......ze voelen waarschijnlijk aan dat je héél mooi zult zijn, en het is hun jaloezie die naar bovekomt!

frederica
19-6-2011
 Meld misbruik12-6-2011 10:25:35

Hey Sara,

Het is goed dat je je er wat over hebt gezet, veel meer kan je toch niet doen...Echt jammer dat er mensen bestaan met zo'n mentaliteit!!!Hierdoor wordt je natuurlijk weer met je neus op de feiten geduwd dat het internet iets fantastisch is maar tegelijk ook iets is om mee uit te kijken. Soms ben ik dolenthousiast over iets en wil ik dit met alle andere bruidjes delen hier op het forum, maar hou ik me toch maar in...je weet nooit wie er hier mee leest...en mijn naam is ietwat opvallender dan gemiddeld...
Alleszins hoop ik dat je hierdoor je enthousiasme voor posten op het forum niet zal verliezen. Onthou, niet iedereen is zo en heel veel bruidjes hier keuren wat ze gedaan hebben af!

Liefs,

Frederica

Silke
5-5-2012
 Meld misbruik12-6-2011 15:13:31

Is gewoonweg schandalig.
Ben nu zelf nog niet zo lang op het forum, maar schrikt me wel af om iets te posten over de winkel waar ik mijn kleed zou gaan halen.

Laat dit je voorbereiding niet verpesten, is het niet waard,

Groetjes,

Silke

Joy
18-6-2011
 Meld misbruik12-6-2011 19:47:00

Hoe raar. Snap het nut hier niet eens van..
In ieder geval, de winkel heeft goed gereageerd! :)

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik21-6-2011 15:49:27

Hey Sara,

Ik ken deze taferelen :)! Het waren geen mensen van het forum, maar mensen die ik ken. Een bruidje dat enkele weken na mij trouwt en haar kleed in dezelfde winkel heeft gekocht. Het is wel hilarisch en vooral uit de hand gelopen :)! Toen ze vroegen welk kleed ik besteld had, heeft de verkoopster gezegd dat ik helemaal mijn kleed daar niet besteld had. De moeder van dat bruidje was in paniek want zij wist dat we al een voorschot betaald hadden. Zij heeft onmiddellijk mijn ma opgebeld (terwijl ze nog in de winkel stond) om te zeggen dat ze in winkel niets wisten van een bestelling. Ons ma ook al in paniek, die mevrouw dan in de computer gaan zien, maar zij wou niets zeggen tegen die andere mensen. Dus zij bleef volhouden dat er niets in de computer staat. De moeder van dat bruidje dan zelfs al ontfrutseld welk merk mijn kleed was zogezegd om het dan te kunnen opzoeken. Dus ondertussen weet iedereen in de buurt welk merk mijn kleed is, maar de winkel heeft niets laten zien.
Zij hebben nadien nog teruggebeld naar mijn mij om te zeggen dat alles zeker in orde was en besteld was enzo. En dat ze meestal niets zeggen, maar dat ze die mevrouw niet voor konden zijn, dat ze al zo snel haar telefoon in haar handen had...
Dat bruidje heeft nu ook een kleed van hetzelfde merk als ik en ze doet haar feest ook volledig hetzelfde als ik, in dezelfde zaal, en met een vrijzinnige ceremonie in het park en receptie in chalet... Alleen zal het er toch allemaal anders uit zien...
Ik ben blij dat ik toch voor haar trouw ;)!

Doei

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik21-6-2011 18:11:27

@Sharon:
Jeetje, wat een gedoe allemaal.. Idd wel hilarisch achteraf bekeken, maar ik ben wel zeker dat het niemand is die ik ken. Ze hebben beiden iets gekocht in de winkel, ik geloof de ene een kleed en de ander lingerie en schoenen. Dus ja het moet al iemand zijn die trouwt en ik ken niemand binnen mijn vriendenkring, familie of collega's die binnenkort of volgend jaar zouden trouwen. Dus allemaal beetje te veel toevalligheden...

Maar bij jou vind ik het nog straffer, dit is gewoon een tikkeltje jaloezie, volledig hetzelfde feest en al. Dat gaat er toch helemaal over. Maar zoals je zegt, wees gelukkig dat je voor haar trouwt!

En aangezien je ook op 20/08 trouwt kan er niets meer stuk hé, dat is de mooiste dag van het jaar!!

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik22-6-2011 8:38:47

Ja, het is op dezelfde locaties en dezelfde persoon die onze ceremonie aan elkaar praat. Maar het gaat er toch allemaal anders uitzien denk ik :)! Dus ja... En idd, 20 augustus wordt de mooiste dag van het jaar!!!

Succes nog met de voorbereidingen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info