Terug naar overzicht
Dag linda,Bij ons gaat eerst de getuige van mijn vriend met vriendin,dan mijn getuige met zijn vrouw. Dan mijn moeder met zijn vader. Daarna mijn vriend met zijn moeder. En ik als laatste met mijn vader.Wij hebben ervoor gekozen dat mijn vader mij weggeeft in de kerk. Je kan er ook voor kiezen dat je samen met je vriend binnegaat.Ik hoop dat je hier iets aan hebt...Katrien10 juni 2006
Bij ons waren het eerst de zussen met partner, dan de getuigen, dan m'n moeder met mijn schoonvader, m'n man met zijn moeder en dan ik met m'n vader en de bruidskindjes. Wij hadden een ceremoniemeester en die heeft dat zo georganiseerd. Na 't gemeentehuis zijn we weer in dezelfde volgorde naar de kerk gereden, want m'n papa wou mij ook 'weggeven' in de kerk!Groetjes,SylvieSinds 11 maart zeer gelukkig getrouwd!
Hey,als je de traditie wil volgen, doe je het inderdaad best zoals hieronder omschreven. Er zijn echter verschillende mogelijkheden en wij hebben ervoor gekozen om per koppel in de wagens te zitten. Dus eerst de getuigen, dan zijn ouders, dan mijn ouders en uiteindelijk wij... Michael wil een speciale wagen huren en er dan zelf mee rijden, dus da's de beste oplossing. En zo ben ik toch nog eventjes rustig met hem alleen voor alles echt begint!Lieve
hoi hoi Gisteren is de ceremoniemeester bij ons geweest en dit is de volgorde: de grootoudersde getuigen (eerst getuigen die geen familie zijn)dan getuigen die familie zijndan broer of zus (jongste eerst)dan mijn mama met zijn papamijn venteke met zijn mama en ik blijf zitten tot iedereen binnnen is en dan kom ik binnen met mijn papa ..... groetjesLien26/05/06