Terug naar overzicht
Super hé! Het moment tussen jou en je jurk! :-D
Hoi Eva, Wat een zalig nieuws.Eind deze maand ga ik mijn jurk bestellen en zoiezo betaal ik extra voor spoed levering dan zou de jurk er half augustus moeten zijn en dus zelfs met enige vertraging (zelfs als dat 4 weken wordt) nog steeds een goede maand op voorhand!!!Ben echt blij dat het bij jou zo fantastisch is... dan komt dat bij mij ook wel goed, weer een beetje paniekaanvallen minder... hahaha... Ik moet nu aftellen, want eind deze maand brengt een vriend onze ringen mee vanuit de USA... normaal gaan ze daar volgende week bij hem geleverd worden... ook even stressen en hopen dat die perfect zullen zijn... Groetjes,Celesta
Hey celesta Dat begrijp ik ben echt blij dat mijn jurk er eindelijk is en dat jij ook nog tijd hebt als er een probleem is blijven mailen mijn hebben dan maar rechtstreeks vanuit shanghai gestuurt ik denk dat daarom mijn paraplu er niet bij zat. Als die nu nog komt ben ik helemaal dol gelukkig Hou er ook rekening mee dat er mischien kleine veranderingen moeten worden gedaan Bij mij gaan we de bandjes een beetje in nemen maar das al goe niet moeilijk en nu wachten tot 31/10 dan kan mijn ventje mij er eindelijk in zien :)