Nu Online
Momenteel zijn er 639 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

koppel gezocht voor stage weddingplanner -- omgeving De Kust --- trouwplannen juli - augustus 2012

11-6-2011 12:17:57

Hallo daar! Jullie zijn verloofd en gaan weldra trouwen? Eerstmaal gefeliciteerd!

Ik ben op zoek naar een bruidspaar waarvoor ik mijn stage voor mijn cursus als weddingplanner kan doen. Ik zou graag de kans krijgen om betrokken te worden in de volledige organisatie van jullie bruiloft, van A tot Z , zeg maar. Onder andere concepting, budgetanalyse en - controle, het opstellen van een tijdschema, gastenlijst en draaiboek, algemene begeleiding en op zoek gaan naar gepaste leveranciers, aanspreekpunt tussen jullie, de leveranciers en de gasten, enz.. en dit alles steeds in overleg met jullie uiteraard.

Aangezien het hier om een stage gaat, verlang ik natuurlijk geen bezoldiging, en ben ik gewoon erg dankbaar dat ik de kans krijg om de aspecten die komen kijken bij een weddingplanner praktijkgericht kan leren...

Voor een degelijke voorbereiding, reken ik op z'n minst 1 jaar. Vandaar mijn verzoek nu voor een bruiloft die zal plaatsvinden volgend jaar 2012, rond juli - augustus.

Kunnen we wat voor mekaar betekenen? Ik zie graag jullie reactie tegemoet... (en dan kunnen we verder kennismaken)

Alvast bedankt ! Doenja, woonachtig te Bredene.

doenja
28-2-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 1115

jonathan
1-9-2012
 Meld misbruik13-8-2011 18:41:32

geachte,

Bij deze stellen wij ons kandidaat mits wij wel wat hulp kunnen gebruiken betreft het organiseren van ons huwelijk.

mvg

D'hoorne Jonathan

jonathan.dhoorne@telenet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...