Terug naar overzicht
Hallo daar! Jullie zijn verloofd en gaan weldra trouwen? Eerstmaal gefeliciteerd!
Ik ben op zoek naar een bruidspaar waarvoor ik mijn stage voor mijn cursus als weddingplanner kan doen. Ik zou graag de kans krijgen om betrokken te worden in de volledige organisatie van jullie bruiloft, van A tot Z , zeg maar. Onder andere concepting, budgetanalyse en - controle, het opstellen van een tijdschema, gastenlijst en draaiboek, algemene begeleiding en op zoek gaan naar gepaste leveranciers, aanspreekpunt tussen jullie, de leveranciers en de gasten, enz.. en dit alles steeds in overleg met jullie uiteraard.
Aangezien het hier om een stage gaat, verlang ik natuurlijk geen bezoldiging, en ben ik gewoon erg dankbaar dat ik de kans krijg om de aspecten die komen kijken bij een weddingplanner praktijkgericht kan leren...
Voor een degelijke voorbereiding, reken ik op z'n minst 1 jaar. Vandaar mijn verzoek nu voor een bruiloft die zal plaatsvinden volgend jaar 2012, rond juli - augustus.
Kunnen we wat voor mekaar betekenen? Ik zie graag jullie reactie tegemoet... (en dan kunnen we verder kennismaken)
Alvast bedankt ! Doenja, woonachtig te Bredene.
geachte, Bij deze stellen wij ons kandidaat mits wij wel wat hulp kunnen gebruiken betreft het organiseren van ons huwelijk. mvg D'hoorne Jonathan jonathan.dhoorne@telenet.be