Terug naar overzicht
Hoi ik heb eerst ook gezien naar humpiedump maar heb uiteindelijk bij suitsyouwell besteld en moet een van de ... aankomen voor mijn 6 jarige zoon. succes!
Ik heb er eentje gekocht voor mijn kleine ventje en heb het maar 25 euro betaald. en het is echt super mooi en goed kwaliteit. ik zal het internetadres eens opzoeken en doorgeven
ook bij suitsyouwell dus :-) het is echt echt heel mooi, mooie stof en perfect afgewerkt.
Gisteren in de DOD in Brussel geweest (op de Louizalaan). Prachtige kostuums voor jongens, met hemd en das, voor 49,95. Voor mij is het nog iets te vroeg, maar ik denk dat ik daar de kostuums voor mijn twee bruidsjongens ga halen volgend jaar. Overigens hebben ze er ook voor meisjes prachtige dingen ;-)
Hey, ik heb voor mijn twee boys van vier en twaalf jaar een super mooi kostuumpje gevonden in de offerandestraat in antwerpen, een rare buurt maar er zijn daar enkele winkeltjes en heb het 30 euro betaald voor een broek, hemd, das; obervestje en overvest en tot in de puntjes afgewerkt, dat bevestigd mijn mama die naaister is en het voor dat geld zeker zelf niet kan maken!! Succes
Hmm allemaal wel leuke ideetjes! Suitsyou well... Wat is daar de levertijd van? Die kostuumpjes vind ik wel al de max!
Heb de mijne vorige week besteld en zou ze deze week moeten aankrijgen.Het pinksterweekend zit er waarschijnlijk wel voor iets tussen dat het wat langer duurt :-) Maar laat je zeker iets weten.