Nu Online
Momenteel zijn er 45 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleding zoontje + versiering

11-6-2011 13:48:44
Hey Bruidjes...

De laatste 6 weken gaan bij ons in en wij zijn nog op zoek naar een kostuum voor ons zoontje.
We willen niets huren, want ja... Die van ons kennende... Dat blijft niet heel dan! :D
Wij zijn dus op zoek naar kostuums voor jongens (hij is er 8) te koop, maar niet te duur...

Ik had deze site gevonden... http://www.humpiedump.nl/bruidsjonkers.htm
Iemand ervaring mee? Daar heb je een pakje rond de 50 euro...

Iemand andere ideeën of winkels waar ze leuke kinderkledij hebben..?

groetjes

Baci
30-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 579

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik11-6-2011 20:18:13

Hoi ik heb eerst ook gezien naar humpiedump maar heb uiteindelijk bij suitsyouwell besteld en moet een van de ... aankomen voor mijn 6 jarige zoon.
succes!

sophie
18-6-2011
 Meld misbruik11-6-2011 21:37:09

Ik heb er eentje gekocht voor mijn kleine ventje en heb het maar 25 euro betaald. en het is echt super mooi en goed kwaliteit. ik zal het internetadres eens opzoeken en doorgeven

sophie
18-6-2011
 Meld misbruik11-6-2011 21:38:34

ook bij suitsyouwell dus :-) het is echt echt heel mooi, mooie stof en perfect afgewerkt.

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik12-6-2011 10:07:43

Gisteren in de DOD in Brussel geweest (op de Louizalaan). Prachtige kostuums voor jongens, met hemd en das, voor 49,95.
Voor mij is het nog iets te vroeg, maar ik denk dat ik daar de kostuums voor mijn twee bruidsjongens ga halen volgend jaar.
Overigens hebben ze er ook voor meisjes prachtige dingen ;-)

karine
23-7-2011
 Meld misbruik13-6-2011 22:25:23

Hey, ik heb voor mijn twee boys van vier en twaalf jaar een super mooi kostuumpje gevonden in de offerandestraat in antwerpen, een rare buurt maar er zijn daar enkele winkeltjes en heb het 30 euro betaald voor een broek, hemd, das; obervestje en overvest en tot in de puntjes afgewerkt, dat bevestigd mijn mama die naaister is en het voor dat geld zeker zelf niet kan maken!! Succes

Baci
30-7-2011
 Meld misbruik14-6-2011 14:51:31

Hmm allemaal wel leuke ideetjes!
Suitsyou well... Wat is daar de levertijd van?
Die kostuumpjes vind ik wel al de max!

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik14-6-2011 17:44:40

Heb de mijne vorige week besteld en zou ze deze week moeten aankrijgen.
Het pinksterweekend zit er waarschijnlijk wel voor iets tussen dat het wat langer duurt :-)
Maar laat je zeker iets weten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...