Terug naar overzicht
Misschien ook laten meelopen als bruidskind? Maar het is moeilijk hé. In ieder geval nog veel plezier. Ik tel even hard mee af! Hier ook nog 97 dagen!
Ik vind het altijd spijtig als ik zo'n dingen lees. Ze is de dochter van je zus, dus je nichtje en heel dichte familie. Waarom mag ze dan niet meelopen in de suite. Ze hoort toch bij jullie familie! Natuurlijk vindt een kind van 6 het leuk om mee te lopen tijdens het huwelijk van haar tante. Zo'n kind kijkt daar enorm naar uit. Ik zou hier ook weinig begrip voor hebben als mijn zus zegt dat mijn dochter niet mag meelopen tijdens haar huwelijk. Dan zou ik ook geen zin meer hebben om mee te gaan. Je hebt zelf een zoontje. Hoe zou jij het vinden als hij niet mee mocht tijdens het huwelijk van je zus? Ik zou dit heel erg vinden. Sorry dat ik dit zo schrijf, maar ik vind dit echt wel erg voor je nichtje, maar het is jullie huwelijk, dus jullie moeten dit natuurlijk beslissen. Bij ons huwelijk zijn onze kindjes bruidskindjes, maar de kinderen van onze zussen lopen gewoon mee in de suite.