Nu Online
Momenteel zijn er 303 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aanraders voor een fantastische trouwdag

  11-6-2011 15:08:20
hallo allemaal,

Net terug van onze huwelijksreis... Zie beneden dat de teller intussen al op 14 dagen gehuwd staat. Wat gaat de tijd snel...
Onze huwelijksdag is fantastisch verlopen. Een aaneensluiting van fijne momenten. Voor de mensen die nog volop bezig zijn met de voorbereidingen hebben we volgende aanraders...
stuk voor stuk super service en een goede prijs-kwaliteitsverhouding:
=> bruidsjurk: bruidshuis ellen oostburg
=> kostuums: villa verdi sint-denijs-westrem ... als je het daar niet vindt... veel keuze, perfecte snit, goede service en helemaal niet duur
=> ringen: fede di oro ... eindeloos veel keuze, deftige prijzen en altijd met de glimlach. echt super...
=> feestzaal: Ten Dauwe - Aalter... nog nooit een feest meegemaakt waar iedereen, maar echt iedereen zo vol lof was over de smaak van het eten en de service...
=> dj: koen pintelon - studio enjoy !!!!!!!!! veel variatie - voor elk wat wils - dansvloer is niet leeg geweest...
=> uitnodigingen/aankleding kerk: AVA papierwaren en houten roosjes van DecoRoos - http://users.telenet.be/isa
=> vervoer: fuifwagens filiep... origineel, gezellig en stukken goedkoper dan klassiek suitevervoer...

hopelijk zijn jullie met deze tips op weg geholpen... We hebben in alle geval veel plezier beleefd aan de samenwerking en veel complimenten gekregen, achteraf...

veel succes met de voorbereidingen.

Marcia



marcia
28-5-2011
Meld misbruik



Reacties: 0 | Gelezen: 1781

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...