Nu Online
Momenteel zijn er 317 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mooie ringen = gelukkig koppeltje

11-6-2011 17:18:40
Hallo allemaal,

ik wou toch even mijn vreugde van vandaag met jullie delen. Wij hadden vandaag een afspraak bij de juwelier. Onze ringen hebben we al in December gekozen maar onze juwelier stelde voor of we erbij wilden zijn wanneer de ringen gemaakt werden. Hij doet dit nog allemaal met de hand in zijn atelier. We hebben dus een 2-tal uren op zijn vingers staan kijken terwijl hij het goud versmelte, de ring maakte, de versiering aanbracht, onze namen en datum graveerde,... Echt een super ervaring.

Ik mag hier geen reclame maken maar ik wou het toch eventjes met jullie delen! Het is echt de moeite waard en het geeft toch een extra dimensie aan die ring die we daarna nog jaren gaan dragen.

Nog veel succes allemaal,
een gelukkig bruidje-to-be
Debbie

Debbie
16-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 607

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik11-6-2011 18:50:11

Kei leuk hé Debbie! Geniet van dat gevoel!!!

En euh... is geen reclame maken wat je doet hé, hier worden zo dikwijls namen van bedrijven en winkels en zo gebruikt! ;-)

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik11-6-2011 23:12:59

was het bij wim meeussen? of zijn er nog die dat doen??

groetjes !

Esther
3-9-2011
 Meld misbruik12-6-2011 0:32:53

Hoi Heidi!

Wij hebben de onze bij Wim Meeussen besteld... Ze zijn nu in de maak, spannend :-)

Debbie
16-9-2011
 Meld misbruik12-6-2011 10:40:31

Wij hebben de onze besteld bij Juwelier Eversen in Assebroek. De juwelier maakte onze ringen zelf en we mochten meekijken. Dat is echt een romantisch effect!

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik12-6-2011 14:34:06

ik heb bij Wim Meeussen een ring gezien waarop ik verliefd geworden ben, maar wel uit de gewone collectie (vereeuwigd boeket noemt ie), mmm vind zijn ringen ehct prachtig !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...